Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

er det normalt at et barn på 15 dage ikke sover fra kl 2 om natten og stadig ikke vil sove når klokken er 11 om formiddagen???

Og hvordan lærer man sådan en lille størrelse og sove om natten, og ikke være vågen hele natten???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

er det normalt at et barn på 15 dage ikke sover fra kl 2 om natten og stadig ikke vil sove når klokken er 11 om formiddagen???

Og hvordan lærer man sådan en lille størrelse og sove om natten, og ikke være vågen hele natten???

Det lyder godt nok som en meget lang periode.. Hvordan sover barnet om dagen, er det sur om natten?

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det lyder godt nok som en meget lang periode.. Hvordan sover barnet om dagen, er det sur om natten?

Hun sover og er delvis vågen om dagen, aldrig sur eller ked af det....

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Hun sover og er delvis vågen om dagen, aldrig sur eller ked af det....

Du kan ikke amme hende i søvn om natten? Har du prøvet og svøbe hende?? Ligger hun bare og kigger om natten så eller hva? Tænker bare hvis hun kan ligge og kigge helt stille så falder hun nok i søvn igen hvis man ikke gør en helt masse

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Du kan ikke amme hende i søvn om natten? Har du prøvet og svøbe hende?? Ligger hun bare og kigger om natten så eller hva? Tænker bare hvis hun kan ligge og kigge helt stille så falder hun nok i søvn igen hvis man ikke gør en helt masse

Jeg har prøvet at ligge og amme hende, men uden resultat Og så har jeg prøvet at side med hende og amme, men det hjælper ikke noget, når hun så har fået hva hun ville ha er hun vågen i flere timer..

Jeg har os prøvet at pakke hende godt ind i en dyne så hun havde det, som da hun lå i maven, men hun vil heller ikke sove af den grund, så ligger hun og kigger og hvis jeg ligger hende i liften eller ved siden af mig ligger hun og piver

Anmeld

15. juni 2012

JH12

Anonym skriver:

Er det hver nat hun er vågen så meget? Det lyder godt nok af meget, og nej det er ikke normalt, slet ikke hvis det er sket flere gange .. Sådan en lille størrelse skulle gerne sove mellem 16-20 timer i døgnet .. Men det kan forekomme de nogle døgn er lidt mege vågne end andre, vi har her haft nogle hårde døgn, men de er heldigvis sjældene..

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at ligge og amme hende, men uden resultat Og så har jeg prøvet at side med hende og amme, men det hjælper ikke noget, når hun så har fået hva hun ville ha er hun vågen i flere timer..

Jeg har os prøvet at pakke hende godt ind i en dyne så hun havde det, som da hun lå i maven, men hun vil heller ikke sove af den grund, så ligger hun og kigger og hvis jeg ligger hende i liften eller ved siden af mig ligger hun og piver

Så ville jeg lade hende ligge ved dig også se om hun ikke falder i søvn.. Nu ved jeg ikke om du tænder lys når du ammer men lad være med det og hvis du ska bruge det så få en meget svag lampe for lys gør jo os bare at man er fuldstændig vågen.. Så prøv og se om du ikke kan stimulere hende mere i løbet af dagen så hun bliver mere træt til lur og natten

Anmeld

15. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Når du ammer hende om natten har du så lyset tændt? For ellers ville jeg anbefale at i køber en lampe/pære der er rød, for den farve vækker nemlig ikke barnet, men man kan stadig se noget

Anmeld

15. juni 2012

JH12

Anonym skriver:

Kan hun falde i søvn i barnevogn?

Anmeld

15. juni 2012

Angelspot

Nej jeg synes ikke det er normalt for et barn på 15 dage. Tværtimod skal hun nok mere hjælpes til at falde i søvn. Hvis det er sket flere gange skal hun nok guides ind i søvnen.

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til din sundhedsplejerske så hun kan kigge hjem til dig og komme med råd og vejledning. Det er ikke så nemt at komme med råd for hvis hun ikke umiddelbart er ked af det, så er det lidt svært at komme med råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.