Vinterovertøj .. Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Mivsen

Har endnu en gang brug for jeres hjælp

1 - Kan man stadig købe vinterjakke og flyverdragt på tilbud?

2 - Fortæl om jeres yndlings og værste.

3 - Min søn er 7 måneder og i str 74 nu, han vejer 9,5 og er 74 lang, vil i skyde på str 86 til vinter? Ved det er svært at sige

Hvis i stadig kan huske hvor i har købt, så skriv gerne det

Tak for hjælpen og rigtig god weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

L&V

Mivsen skriver:

3 - Min søn er 7 måneder og i str 74 nu, han vejer 9,5 og er 74 lang, vil i skyde på str 86 til vinter? Ved det er svært at sige

Lure lige med Vil nemlig gerne ha en reima til Laura så hvis man nu ku spare lidt så ville det jo være super

Anmeld

15. juni 2012

Karo

Mivsen skriver:

http://www.smartkids.dk/toej/flyverdragt?gclid=CIOWjcftz7ACFeM2cgodSQvZXg

Anmeld

15. juni 2012

Mivsen

Månsson skriver:

Lure lige med Vil nemlig gerne ha en reima til Laura så hvis man nu ku spare lidt så ville det jo være super

Ja de er skam dyre nok.. Så kunne være lækkert med lidt tilbud  

Er reima god? Holder tæt? 

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Mivsen skriver:

D

Ja de er skam dyre nok.. Så kunne være lækkert med lidt tilbud  

Er reima god? Holder tæt? 

Det et testet til det bedste mht holdbarhed kulde påvirkning og vand tryk. Og i gennem mit arbejde er det os mit klare indtryk. Jeg vil ikke købe andet..

Anmeld

15. juni 2012

Twinklee

Jeg har kun hørt godt om reima. Har dog aldrig selv købt dem. Den der hedder Reima tec kan gå i tørreskab, hvis I har behov for det.

Personligt har vi prøvet alle mulige slags. Kvicklys 'dyre' model til 500-600, Bilkas til 300, Colorkids, Ej sikke lej. Sidstnævnte havde Ole sidste år i str. 86, tror jeg, og den var rigtig fin og holdt ham tør. Bilkas til 300 revnede mellem  benene, men hun voksede også rigtig meget der. Ellers har jeg god erfaring med dem alle. Vi har kastet os over en Danefæ dragt til Ole den kommende vinter, dem har jeg også hørt godt om. Min datter har ønsker til farver mv. så hende tør jeg ikke købe til på forhånd.

Anmeld

15. juni 2012

Mivsen

Månsson skriver:

Det et testet til det bedste mht holdbarhed kulde påvirkning og vand tryk. Og i gennem mit arbejde er det os mit klare indtryk. Jeg vil ikke købe andet..

Okay, det må vidst lige undersøges

Arbejder selv i vuggestuen, meskjules sku alligevel der er et hav af forskellige.

Hvilken vinterjakke køber i?

Anmeld

15. juni 2012

Mivsen

Twinklee skriver:

Jeg har kun hørt godt om reima. Har dog aldrig selv købt dem. Den der hedder Reima tec kan gå i tørreskab, hvis I har behov for det.

Personligt har vi prøvet alle mulige slags. Kvicklys 'dyre' model til 500-600, Bilkas til 300, Colorkids, Ej sikke lej. Sidstnævnte havde Ole sidste år i str. 86, tror jeg, og den var rigtig fin og holdt ham tør. Bilkas til 300 revnede mellem  benene, men hun voksede også rigtig meget der. Ellers har jeg god erfaring med dem alle. Vi har kastet os over en Danefæ dragt til Ole den kommende vinter, dem har jeg også hørt godt om. Min datter har ønsker til farver mv. så hende tør jeg ikke købe til på forhånd.

Skønt, at de har levet op til forventningerne.

Fik du den fra danefæ billigt?

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Mivsen skriver:

Okay, det må vidst lige undersøges

Arbejder selv i vuggestuen, meskjules sku alligevel der er et hav af forskellige.

Hvilken vinterjakke køber i?

Det er rigtigt men har aldrig fundet noget lige så godt som reima Måske en hummel eller sådan noget den skal vi jo kun bruge til at fragte hende i så der er mine krav ikke så store

Anmeld

15. juni 2012

Mivsen

Månsson skriver:

Det er rigtigt men har aldrig fundet noget lige så godt som reima Måske en hummel eller sådan noget den skal vi jo kun bruge til at fragte hende i så der er mine krav ikke så store

Ja det har du ret i..

Hvulken str køber du flyverdragt i? Og hvor gammel er hun..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.