90 dage tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

MorDk

Jeg glæder mig sådan!!

Jeg glæder mig til at blive moar igen *S* Jeg kan næsten ikke vente... MEN ved også at det er vigtig at nyde graviditeten også... så det vil jeg prøve på. Har bare mange gener... så det er lidt svært til tider *suk*

Tænk... om 90 dage kan det være jeg allerede er mor til 2 ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Hyacinth

MorDk skriver:

Jeg glæder mig sådan!!

Jeg glæder mig til at blive moar igen *S* Jeg kan næsten ikke vente... MEN ved også at det er vigtig at nyde graviditeten også... så det vil jeg prøve på. Har bare mange gener... så det er lidt svært til tider *suk*

Tænk... om 90 dage kan det være jeg allerede er mor til 2 ♥

Det er dejligt med tanken om endnu et barn - er selv gravid med 2. barn og der er 128 dage tilbage til min termin - hurraaa!

Til gengæld synes jeg, jeg er mere utålmodig denne gang - altså formentligt, fordi jeg ved, hvad det går ud på og spændingen er derfor ikke er nær så stor ift. graviditet, men mere ift. at lære ham at kende, når han dukker op i oktober

Ved ikke, om du oplever det samme? 

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Hyacinth skriver:

Det er dejligt med tanken om endnu et barn - er selv gravid med 2. barn og der er 128 dage tilbage til min termin - hurraaa!

Til gengæld synes jeg, jeg er mere utålmodig denne gang - altså formentligt, fordi jeg ved, hvad det går ud på og spændingen er derfor ikke er nær så stor ift. graviditet, men mere ift. at lære ham at kende, når han dukker op i oktober

Ved ikke, om du oplever det samme? 

Jo liiige præsis  Alt det med graviditet og osv. har jeg taget rimlig ok... denne gang.... har også glemt at få taget diverse mavebilleder og har heller ikke læst så meget omkring det osv. Men ja jeg kan næsten ikke vente til jeg har hende i mine arme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.