Gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2009

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 10 og er bare sindsygt lykkelig - men igår aftes kunne jeg ikke lade vær med at tænke på "hvad nu hvis der er noget galt med baby når den kommer ud"? Ved godt det er lidt dumt at tænke sådan men gjorde virkeligt mig selv bange..

Er der nogen af jer der havde det sådan da i var gravide?

Go dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

charlottekri

stort set hver dag he he
det er sådan en stor ting at man hele tiden er nervøs for at der er noget galt...

Anmeld

29. april 2009

saxa

Jeg tænkte også tit sådan.. Tror jeg slet ikke man kan lade være med.. Så hver gang jeg stod ude på terrassen og så et stjerneskud - ønskede jeg at vi fik et sundt og velskabt barn.. (Og det gjorde vi..)

Anmeld

29. april 2009

Nanna1985

Den tanke vil du have under hele graviditeten igennem.. Det kan ikke undgås..

Det hjælper for et stykke tid, når man har været til NF-scanning og MD-scanning.. Der tjekker de jo efter fejl på barnet..

Anmeld

29. april 2009

zikkimus

Hejsa, ja jeg tror alle har det sådan hele tiden, man er jo bange for at ens lille vidunder ikke er perfekt....jeg er i uge 21, og nu er jeg begyndt at tænke om jeg nu bliver en god mor - og tænk hvis man får fødselsdepression? og hvad hvis man ikke kan lide sit eget barn....mærkelige tanker, men det meste af tiden glæder jeg mig også - kan næsten ikk vente til d. 4 September :0) Tror det er ganske normalt :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.