3 år og kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

brummeline

ja så fylder min søn snart 3 år og mor her vil jo det bedste for knægten, og vil bage en kage der siger spar 5, med fondant og det hele. den skal ligne en traktor, men ak og ve mit kage hæfte med alle de lækre kager er pist forsvundet det er så her jeg skriger HJÆLP er der nogle søde piger der sidder med nogle ider, som kan hjælpe mig en lille smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Dot D

brummeline skriver:

ja så fylder min søn snart 3 år og mor her vil jo det bedste for knægten, og vil bage en kage der siger spar 5, med fondant og det hele. den skal ligne en traktor, men ak og ve mit kage hæfte med alle de lækre kager er pist forsvundet det er så her jeg skriger HJÆLP er der nogle søde piger der sidder med nogle ider, som kan hjælpe mig en lille smule

Jeg ville gerne hjælpe, men har ikke lige tid nu... Men ville lige foreslå dig at lægge den ind i en kage debat i stedet for sex og samliv

Tror det giver flere svar

Du må også gerne skrive til mig, så kan jeg svare, når jeg har tid Skriv hvad det er, du mangler hjælp til, så skal jeg svare efter bedste evne

Anmeld

15. juni 2012

Michalala

Kan desværre ikke hjælpe.

Du har fået lagt dit emne under "sex og samliv", måske du vil få flere tilbagemeldinger ved at ligge det under "Kagesnak"

Anmeld

15. juni 2012

brummeline

Nettemor skriver:

Du kan downloade kagehæftet her
http://mariamiss6.wordpress.com/2012/01/02/kagehae ftet-til-fri-download-og-udnyttelse/

ups mig der ikke var helt vågen der sorry

Anmeld

15. juni 2012

Nettemor

brummeline skriver:

ups mig der ikke var helt vågen der sorry

Hehe ja jeg tænkte også at det da var et sjovt trådnavn til en debat om sex og samliv

Men nu kan du i hvert fald komme igang..

Anmeld

16. juni 2012

brummeline

det er bare så super. mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.