råd ang. pasning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

tobiassmor

Hej alle tøser derude :-))

Jeg har en søn på 9 måneder,
og d. 2 september fylder han 1 år.

d. 12 september vil jeg rigtig gerne til Polen og havde lavet en brystforstørrende operation, men men men ...

er min søn for lille til den tid, til at blive passet 4 dage
ved hans farmor??
Vil rigtig gerne hører jeres meninger og
om i har prøvet det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

HeXeri

tobiassmor skriver:

d. 12 september vil jeg rigtig gerne til Polen og havde lavet en brystforstørrende operation, men men men ...

ved hans farmor??
om i har prøvet det ..

4 dage er måske lidt meget, er det allerførste gang han skal overnatte hos farmor?
Jeg tænker mere over dine smerter bagefter, veninden der skulle have lavet dutter, havde konstant ondt i en månede bagefter. Sikker på du kan det hvis du er alene?

Anmeld

15. juni 2012

maria_wlt

Du er nød til at have hjælp ihvertfald 3 uger efter.. Du kan ikke/ MÅ ikke løfte et barn på den størrelse.

Du SKAL bruge hjælp et par uger 

Anmeld

15. juni 2012

Maise86

Jeg tænker at det godt kan gå hvis det ikke er første gang han er på overnatning. Hvis det er gået fint før tænker jeg at det er okay

Lige et side spørgsmål. Hvor meget skal du give for at få dem lavet i Polen? Havde selv kraftigt overvejet det

Anmeld

15. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
tobiassmor skriver:

ved hans farmor??
om i har prøvet det ..

Jeg synes 4 dage er for meget for sådan en lille størrelse. Jeg lytter til Lola Jensens råd. Et barn kan undvære sin primærforældre(dig) 1 dag pr år barnet er gammelt. Det vil i dit tilfælde sige 1 døgn.

Jeg ville vente med at få lavet en skønhedsoperation til barnet er blevet større. Eller også betale farmor til at rejse med og bo på et hotel tæt ved, så dit barn kan komme og besøge dig hver dag. 

Anmeld

15. juni 2012

morethanperfect

tobiassmor skriver:

ved hans farmor??
om i har prøvet det ..

Jeg syns 4 dage er meget når han ikke er ældre ..

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Personligt ville jeg ikke rejse fra mit barn i 4 dage... og han er 20 mdr.) Jeg sys det er længe. Jeg ville vente med at få lavet de bryster...men det er jo en smagssag. Kan godt forstå du gerne vil have dem lavet... Men nogle ting må bare vente...

Børnene kommer først!

Anmeld

15. juni 2012

Karo

Min mand og jeg var væk 5 dage i April mens vores børn blev passet af farmor og farfar. De er van til at blive passet og er meget trygge hos deres bedsteforældre.

Min søn på 3 år, tog det hele meget fint. Selvfølgelig havde han savnet os, men havde ikke været ked og havde hygget sig.

Min datter på 2 år havde nu også taget det fint. Hun havde ikke grædt, men hun havde spurgt meget efter os. Efterfølgende holdt hun øje med mig non stop. Hver gang jeg forlod det rum hun var i kom hun løbende efter mig og sagde Ida med. Det tog vel en 4 uger før hun igen var tilbage til sit gamle jeg.

Jeg fandt ud af at 5 dage er hvad jeg maks vil være væk fra min datter og hun er jo så 2 år. Så jeg syndes 4 dage er for lang tid at være væk fra et barn på 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.