Er det normalt?? 4+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.449 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

ønskebørn74

Pludsellig er jeg blevet HELT tør i skeden her inat.. Er 4+3.. Er det normalt??

Er så bange for at miste igen..  Havde jo stærke smerter igår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

meem

Kan desværre ikke give svar på smerterne men havde selv problemer med tør skede igennem næsten hele min graviditet ;-) håber på det bedste for dig :-D

Anmeld

15. juni 2012

ønskebørn74

meem skriver:

Kan desværre ikke give svar på smerterne men havde selv problemer med tør skede igennem næsten hele min graviditet ;-) håber på det bedste for dig :-D

også i starten af den?

tak for dit svar!! er bare SÅ bange for at miste igen..

Anmeld

15. juni 2012

babymus77

Åh værdien i skeden ændre sig dag for dag:-) Så du skal ikke lægge noget i det !!! Nyd at du er blevet gravid:-) At det endelig er lykkedes:-) Stort kram herfra... Og super dejlig weekend til jer:-)

Anmeld

15. juni 2012

nielsen80

Kan godt forstå du er nervøs søde, men tror altså ikke tør skede er tegn på andet end, at ph-værdien ændre sig......hvilket den jo gør konstant i en graviditet. Desuden har jeg også før fået det af crione, som jeg går udfra du stadig tager?

Ved godt det er svært med din historik, men tror virkelig du skal prøve at lade vær med at tolke alle symtomer, du giver dig selv stress....kroppen arbejder, og det vil kunne mærkes, og jeg er sikker på, at din krop gør alt for at hjælpe det lille spir på vej. Håber ikke tiden frem til den 7 juli bliver alt or hård søde.

Anmeld

15. juni 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Åh værdien i skeden ændre sig dag for dag:-) Så du skal ikke lægge noget i det !!! Nyd at du er blevet gravid:-) At det endelig er lykkedes:-) Stort kram herfra... Og super dejlig weekend til jer:-)

PH skulle der stå thi hi:-)

Anmeld

15. juni 2012

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Kan godt forstå du er nervøs søde, men tror altså ikke tør skede er tegn på andet end, at ph-værdien ændre sig......hvilket den jo gør konstant i en graviditet. Desuden har jeg også før fået det af crione, som jeg går udfra du stadig tager?

Ved godt det er svært med din historik, men tror virkelig du skal prøve at lade vær med at tolke alle symtomer, du giver dig selv stress....kroppen arbejder, og det vil kunne mærkes, og jeg er sikker på, at din krop gør alt for at hjælpe det lille spir på vej. Håber ikke tiden frem til den 7 juli bliver alt or hård søde.

det bliver nogle hårde uger frem til d. 5. juli.. TS.. er så angst for at det går galt igen..

Anmeld

15. juni 2012

LISBETH:-)

Aner intet om det! Men ville lige sende dig et ventetiden er rigtig hård. Og jeg kender alt til at være nervøs! Det er desværre det, det gør når man mister. Nemlig at det bliver svært og nyde en graviditet! Håber og ønsker dig alt det bedste!!!!!!

Anmeld

15. juni 2012

ønskebørn74

LISBETH:-) skriver:

Aner intet om det! Men ville lige sende dig et ventetiden er rigtig hård. Og jeg kender alt til at være nervøs! Det er desværre det, det gør når man mister. Nemlig at det bliver svært og nyde en graviditet! Håber og ønsker dig alt det bedste!!!!!!

1000 tak søde!!!

må indrømme jeg har svært ved at nyde det.. er bare så bange..

er ved at være træt af al den ventetid der hele tiden er..

tror jeg vil smutte ud til en veninde for at få tankerne lidt væk..

hvordan har du det søde??

Anmeld

15. juni 2012

-Sigrid-

Alle der har mistet er bange, men jeg var også tør, så tror bare du skal slappe af og shoppe eller noget i den stil for at NYDE din lille spire? <3

Tillykke med graviditeten?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.