Wow, en nedtur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, skriver som ano...

Her til aften(nat) begyndte min kæreste at flirte ret kraftigt.. Det sker tit at vi har nattesex og det er egentlrettet hyggeligt..

Han sagde ring som: Du er dejlig, og må jeg K..... dig... Jeg gengældte hans kys og berøringer og gav ham derefter et blowjob... Da jeg så "vender" tilbage til ham for at vi kan fuldføre det hyggelige øjeblik, siger han: Jeg kan ikke. Jeg har fået ondt i tissemanden...

Der ligger jeg så.. Med alle mine talenter og pænt skuffet..

Jep. SuperFedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Ja, skriver som ano...

Her til aften(nat) begyndte min kæreste at flirte ret kraftigt.. Det sker tit at vi har nattesex og det er egentlrettet hyggeligt..

Han sagde ring som: Du er dejlig, og må jeg K..... dig... Jeg gengældte hans kys og berøringer og gav ham derefter et blowjob... Da jeg så "vender" tilbage til ham for at vi kan fuldføre det hyggelige øjeblik, siger han: Jeg kan ikke. Jeg har fået ondt i tissemanden...

Der ligger jeg så.. Med alle mine talenter og pænt skuffet..

Jep. SuperFedt..

Øhhhhhhhhh

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Øhhhhhhhhh

Øhhhhhh... Hvad?

Anmeld

15. juni 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Øhhhhhh... Hvad?

Skulle det forstås som at du har været for hård ved ham, og han så først siger det da du glad tror du har gjort ham en lækker tjeneste?

Eller skulle det forstås som om at du føler han bare tog hvad han skulle have, og så lod dog ligge der, uden at give tilbage/afslutte med dig?

Uanset hvad er det da lidt røvet af ham. 

Hvis det  er først emulighed der ligger til grund, skulle han have stoppet dig tidligere, og selv overtaget, i stedet for at lade idg ligge og gøre ting han så åbenbart ikke kunne lide (men jeg går ikke ud fra han har ømmet sig undervejs)

Er det mulighed nummer to, så er han bare en lort, ikke at sige at alt han ville, var at få et blowjob, og at du ikke får noget idag....

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Skulle det forstås som at du har været for hård ved ham, og han så først siger det da du glad tror du har gjort ham en lækker tjeneste?

Eller skulle det forstås som om at du føler han bare tog hvad han skulle have, og så lod dog ligge der, uden at give tilbage/afslutte med dig?

Uanset hvad er det da lidt røvet af ham. 

Hvis det  er først emulighed der ligger til grund, skulle han have stoppet dig tidligere, og selv overtaget, i stedet for at lade idg ligge og gøre ting han så åbenbart ikke kunne lide (men jeg går ikke ud fra han har ømmet sig undervejs)

Er det mulighed nummer to, så er han bare en lort, ikke at sige at alt han ville, var at få et blowjob, og at du ikke får noget idag....

Det er ikke nr. 1 hvertfald. Han lød ikke til at være utilfreds, med det, jeg sørgede for..

Ja, føler mig sgu også sådan lidt. Okay så-agtigt, uden at lyde barnlig, for så meget betyder sex heller ikke. Men først at gøre tegn til "det helt store" for så at punktere ballonen fuldstændig.. 

Tror ikke, han havde ondt.. Det har aldrig været tilfældet før hvertfald.. 

Hm

Røvbanan..

Anmeld

15. juni 2012

brummeline

det lyder til mr nice sørger for sig selv, og glemte at hans søde kæreste også godt ville ha lidt ud af det.

og ondt i tissemanden den er sku for tam at fyre af. håber det er payback for dit vedkommende. få du dig en god s.....tur og sig godnat bagefter. så kan det være han lære det.

det bedste er sku at være ærlig

Anmeld

15. juni 2012

Mumto3

Øv, det lyder ikke sjovt. Kom til at tænke på, om du er sikker på at han ikke har nogen sjove sygdomme?

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mumto3 skriver:

Øv, det lyder ikke sjovt. Kom til at tænke på, om du er sikker på at han ikke har nogen sjove sygdomme?

Det tænkte jeg også

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Pretty sure vi har været kærester i 8,5 år

Tror bare egoisten kom snigende op i ham i nat.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

brummeline skriver:

det lyder til mr nice sørger for sig selv, og glemte at hans søde kæreste også godt ville ha lidt ud af det.

og ondt i tissemanden den er sku for tam at fyre af. håber det er payback for dit vedkommende. få du dig en god s.....tur og sig godnat bagefter. så kan det være han lære det.

det bedste er sku at være ærlig

Hehe.. Ja, havde ham også en smule mistænkt for at fyre en lille hvid løgn af..

Han holdt dog fast i forklaringen, da jeg spurgte ind til det her til morgen.. Hm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.