(juni) uge 34 tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2009

SaNiNa

Idag skal vi til uge 34 tjek hos lægen, sidste gang jeg skal til lægen enden fødslen hvis alt går som det skal...

glæder mig så meget til at få skønnet min lille guldklump, men er lidt nervøs ang min egen vægt da jeg har tabet rimelig meget på sidste par uger ca 3 kg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

vanessa

Håber det vil gå godt for dig og lillemandenbare jeg kunne tabe mig lidt ....men jeg spiser næsten hele tiden...æv...fordi man bare er hjemme hele tiden....og sover ... er blevet så ufattelig træt...gab...

Hvordan går det med de smerter du havede?
men for alt er som det skal være.

Anmeld

29. april 2009

SaNiNa

Alt ser fint ud i dag... han er lagt sig i fødselstilling siden søndag, og følger nu kurven .

fik taget en blodprøve da de skal dobbeltjekke min blodtype da jeg er rhsus negativ.

ang smerterne så kommer og går de lidt, men min egen læge syntes ikke vi skulle gøre mere lige nu når lille manden hvade det godt og alt så fint ud...

selvom jeg troede jeg hvade taget for meget på siden sidste lægebesøg så var det rigtig fint i forhold til meget meget han vejer osv.

nu vil jeg lægge mig og slappe af enden det går løs i aften igen

Anmeld

29. april 2009

vanessa

det var da dejligt at vide ....han har det godt....
tillykke..
men hvad vejer han...så
godt du kan holde smerterne ud....så længe de vare.
Dejligt at han ligger med hovede ned af nu....for så er dine chancer jo ikke så store for at du skulle havede kejsersnit.

Anmeld

30. april 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

det var da dejligt at vide ....han har det godt....
tillykke..
men hvad vejer han...så
godt du kan holde smerterne ud....så længe de vare.
Dejligt at han ligger med hovede ned af nu....for så er dine chancer jo ikke så store for at du skulle havede kejsersnit.

Lægen kunne desværre ikke skønne hans vægt da han var meget aktiv, men han troede ikke der var noget problem i vægten i forhold til hvor stor han føles...

ang smerterne så ved jeg ikke om jeg kan holde dem ud, men jeg bliver jo nød til det...

kejsersnit, det vil jeg meget gerne undgå, er altså ikke så begejsteret (staves) for knive og nåle) så snytes osse godt lillemanden må komme ude enden ham bliver alt for stor.

Anmeld

18. maj 2009

Stefanie

Hej

Jeg har været til 34 uger's tjek idag,
og alt var som det skulle være,
det var dejligt at få af vide.
Jeg har taget ca 10 kilo på indtil videre og det sage min læge var meget normalt:

Anmeld

18. maj 2009

Stumpen

Det har jeg også  og alt var super.. Jeg har taget 12 kg på indtil videre..
Kan dog begynde at mærke min ikiasnerve engang imellem, men håber på at det ikke bliver værre.. og så har jeg problemet med at mine ben "kører" når jeg komme i seng, men ellers nyder jeg i fulde drag at være gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.