Mens og sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dyrker i sex, når du (eller kæresten) har mens?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.417 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja - dyrker i sex, når du (eller kæresten) har mens? 
Altså det behøver ikke være hver gang, men nogle gange? Så det ikke er en hindring for sex  

Det er ikke lige noget for mig, men synes bare ofte at jeg er mere liderlig, når jeg har mens  hehe

Giv gerne en kommentar Man kan desværre ikke svare anonymt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Ja - dyrker i sex, når du (eller kæresten) har mens? 
Altså det behøver ikke være hver gang, men nogle gange? Så det ikke er en hindring for sex  

Det er ikke lige noget for mig, men synes bare ofte at jeg er mere liderlig, når jeg har mens  hehe

Giv gerne en kommentar Man kan desværre ikke svare anonymt 

Vi har før gjort det, men som regel først hen på slutningen.. Jeg synes jeg har for mange smerter og at der er lige rigeligt med blod i starten et håndklæde under numsen - eller en tur i bruseren , så sviner det med garanti ikke

Anmeld

14. juni 2012

FruK

Jeps, det gør vi... Men jeg bløder ikke ret meget, så der kommer ikke blod nogen steder af det. Der er dog visse ting, vi springer over lige i de dage. 

Anmeld

14. juni 2012

-Sigrid-

Jeg er også mere liderlig under mens (men kan næsten ikke huske hvornår jeg sidste havde det! ^^), så ja det gør jeg med min mand - men gjorde det ikke med min eks

Anmeld

14. juni 2012

An&Jo

Nej det gør vi ikke, for jeg bryder mig ikke om tanken om det.. Men der er jo altså muligheder hvis man vil undgå for meget blod over det hele, man kan jo gøre det i badet..

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeps, det gør vi... Men jeg bløder ikke ret meget, så der kommer ikke blod nogen steder af det. Der er dog visse ting, vi springer over lige i de dage. 

Anmeld

14. juni 2012

Muhmi

Ja hvorfor ikke? Er altid mere liderlig når jeg har menstruation og det glider bedre.. Ja undskyld detaljerne

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Nej det gør vi ikke, for jeg bryder mig ikke om tanken om det.. Men der er jo altså muligheder hvis man vil undgå for meget blod over det hele, man kan jo gøre det i badet..

Det er der nemlig

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja hvorfor ikke? Er altid mere liderlig når jeg har menstruation og det glider bedre.. Ja undskyld detaljerne

Hahahaha  

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg er også mere liderlig under mens (men kan næsten ikke huske hvornår jeg sidste havde det! ^^), så ja det gør jeg med min mand - men gjorde det ikke med min eks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.