Ida for pokker! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

maria_wlt

rikkeregnbue skriver:

Uh, tror du? Det er første gang jeg finder hende sådan - og hun kan ikke komme op og sidde eller noget (kan hun ikke endnu) ?

Vil i hvert fald ikke risikere at hun falder ud

Og mange tak!

De kan bare SÅ meget uden at vi tror det  

Så snart du sætter bunden ned så står hun op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

maria_wlt skriver:

Ej, tror du?!  Hun er kun lige begyndt at trille?

Må hellere få den ned!

Anmeld

15. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lille frækkert- godt med krudt i numsen. Tænk sig der er nå de ligger i sengen alene at de øver sig på ALT..
Lækker er hun sq

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseVous skriver:

Lille frækkert- godt med krudt i numsen. Tænk sig der er nå de ligger i sengen alene at de øver sig på ALT..
Lækker er hun sq

Tusind tak! - Ja, jeg har også lige bestemt mig for at rykke bunden en tak ned. Tænk hvis hun faldt ud når hun øvede på noget

Anmeld

15. juni 2012

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Bliver nødt til at dele dette med jer!

For det første... Så har jeg kæmpet med at få Ida til at sove siden 19:30 ca. Og bedst som jeg tror hun var faldet i søvn.. Så hører jeg hende pludselig ligge og skræppe løs igen, og går så ind for at give hende sutten og finder hende sådan her:

Haha, sødt 

De kommer vidt omkring de små bøller 

Nu bliver jeg altså lige nødt til at oprette en billed-debat omkring ungernes mærkelige natteroderier, for Mila er virkelig dronningen af mærkelige sovestillinger og natteroderi 

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Haha, sødt 

De kommer vidt omkring de små bøller 

Nu bliver jeg altså lige nødt til at oprette en billed-debat omkring ungernes mærkelige natteroderier, for Mila er virkelig dronningen af mærkelige sovestillinger og natteroderi 

Ja, det er utroligt hvad de kan finde ud af

Anmeld

15. juni 2012

kekp

rikkeregnbue skriver:

Bliver nødt til at dele dette med jer!

For det første... Så har jeg kæmpet med at få Ida til at sove siden 19:30 ca. Og bedst som jeg tror hun var faldet i søvn.. Så hører jeg hende pludselig ligge og skræppe løs igen, og går så ind for at give hende sutten og finder hende sådan her:

Hehe hvor er hun sød. Sådan rodede Elias også rundt ligeså snart han kom fra lift i tremmeseng. Han synes åbenbart at det var herligt med al den plads at bøffe rundt på

Jeg har rullet en dyne sammen og lagt den i siden af hans tremmeseng, det gør at han ikke ligger der og karter rundt

Anmeld

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

kekp skriver:

Hehe hvor er hun sød. Sådan rodede Elias også rundt ligeså snart han kom fra lift i tremmeseng. Han synes åbenbart at det var herligt med al den plads at bøffe rundt på

Jeg har rullet en dyne sammen og lagt den i siden af hans tremmeseng, det gør at han ikke ligger der og karter rundt

Nu har Ida så lagt i tremmeseng siden hun var 2½-3 mdr, og det er første gang hun gør det nu (næsten 5 mdr), så jeg blev lidt overrasket!

Og det nytter ikke noget jeg ligger noget ved siden af hende, så har hun ikke plads nok. Hun bevæger sig meget når hun sover, og vågner hvis noget kommer i vejen for hende

Anmeld

15. juni 2012

Laura.

maria_wlt skriver:

Jep, det går nemlig stærkt lige pludselig.

Anmeld

15. juni 2012

kekp

rikkeregnbue skriver:

Nu har Ida så lagt i tremmeseng siden hun var 2½-3 mdr, og det er første gang hun gør det nu (næsten 5 mdr), så jeg blev lidt overrasket!

Og det nytter ikke noget jeg ligger noget ved siden af hende, så har hun ikke plads nok. Hun bevæger sig meget når hun sover, og vågner hvis noget kommer i vejen for hende

Okay. Her hjælper dynen heldigvis, for han mosler også rundt om natten. Meen det kan godt være at det er på lånt tid. Han er 4 måneder og er begyndt at eksperimentere med at vende sig fra ryg til mave.... og det skal man da også øve sig på om natten, eller når man bliver lagt i seng for at sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.