D.U.M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Helle30

Hmmm. Jeg har aldrig set programmet (kan ikke følge med i en serie, der varer mere end ét afsnit:))), men synes da, citaterne er ret sjove. På den anden side, så underviser jeg adskillige børn, hvis forældre kunne have, eller har, udtalt lignende. Det er dé børn, jeg bruger allermest tid på, sender allerflest indstillinger om, og hvis fremtid jeg er allermest bekymret for. Pyhhh. Har det lidt dobbelt med det dér D.U.M. - Helle - med 8 maskiner tøj, der skal lægges sammen:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Tynen

Kan da lige tilføje: Christina (Hende med Brian og som ikke aner hvem der er far til barnet): Det er jo ikke sårn´ når man ikke har fået skrevet i sin kalender hvem man har været sammen med. Christinas mor: Det bliver spændende at se om det bliver en lille....chokoladedreng! June : 'Hans Christian er helt vild med cola, han drikker det også om morgenen - ikk' også Hans Christian?? ' Louise: 'Det bliver bare så hårdt at være alene nu hvor jeg er gravid.. At jeg skal klare det hele selv og alt sådan noget, der er jo både rengøring og man skal handle ind og alt det der.. Han vil jo være brandmand...' En anden, kan ikke huske navnet, men fra et gammelt afsnit: 'Jeg har bare altid vidst jeg ville være ung mor. Tror allerede jeg fandt ud af det, da jeg var omkring 7 år' Hmm... :o) Malene til scanning :'Jamen er du sikker på det er en pige' Jordmoren 'Ja, du kan meget tydeligt se skamlæberne der..' 'Jamen hvordan kan du så vide det er en pige?' MiaMaja (Ikke helt korrekt citeret, men meningen er det samme): Jeg havde 2 valg - Enten at begå selvmord eller blive gravid! Tja... Trine - Der nogle gange synes det er lidt træls at blive sat i bås med nogle af dem!

Anmeld

10. marts 2008

Loggidut

hvem ind i ....sætter dig i bås med de høns...lol...ikke mig...ha ha...det var grineren tynen...
og forresten den med at sætte nogen i bås...er næsten dummere end de der d.u.m. citater....for vi kan jo li dig som du er!

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Loggidut skriver:

hvem ind i ....sætter dig i bås med de høns...lol...ikke mig...ha ha...det var grineren tynen...
og forresten den med at sætte nogen i bås...er næsten dummere end de der d.u.m. citater....for vi kan jo li dig som du er!

Hæhæ, Tark!
Blev jo helt i tvivl når i mobber mig sådan!! :D

Trine

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

HA ha hah. For skægt...hvem kalder dem DUMme???
Næh....der er abre ikke så kloge som mange andre og er sgu da stadig på teenager stadiet....så er det sgu da desværre begrænset hvor meget man kan forlange af dem. DE skulle nok bare have lyttet til deres forældre og lærere fra start af...>(

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

MariaE skriver:

Næh....der er abre ikke så kloge som mange andre og er sgu da stadig på teenager stadiet....så er det sgu da desværre begrænset hvor meget man kan forlange af dem. DE skulle nok bare have lyttet til deres forældre og lærere fra start af...>(

Ups...Det kom jeg vist til....sowwy:$

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

Anna-Rosa skriver:

MariaE skriver:

Ups...Det kom jeg vist til....sowwy:$

??????
He he..det er sgu ok du:)):D;)

Anmeld

10. marts 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] har fået dette i en mail.. :)) En eller anden har sat sig ned og skrevet citater ned fra serien De Unge Mødre, det er altså for sjovt: Christina fra Amager: "Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikker også dårligt!" Peter fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert" Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter" Christina fra Randers: "Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!" Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaske vodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys.. Bentes David: "Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken..." Bentes David: "Tyrkiet ligger et sted mellem Danmark og Sahara." Bentes David på vej ind i en tyrkisk restaurant kun med danske penge: "you take danish money?" Så siger tykeren: "Yes Euros right?" Så svarer David: "Yes Yes". Når de så skulle betale måtte venneparet hoster op med kontanterne, da David ikke kunne betale med danske penge. June: "Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu....og det er det samme for Hans Christian" June (da hun var gravid): "Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til bango mere" Michelle, da hun har fået en ny kæreste: "Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen" Malou Stellas mor: "Du skal ta?dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest" Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: "Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid" June siger: "At få et barn, det er ligesom at få en hundehvalp." Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: "Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto." June kommenterer på, hvorfor hun ryger under graviditeten: "Min mor røg også, da jeg var gravid og jeg har ingen skade taget" Bentes David: "Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie" De Unge Mødre ? D.U.M [/citat] Puhhhhhhhhh, ikke de skarpeste knive i skuffen - stakkels unger 8( Hvorfor viser de slet ikke nogle succesmødre - ok, det er jo sjovere at se på nogle fjolser, indrømmet, men jeg hader bare tanken om hvor stor sandsynlighed der er for at deres børn gentager historien..... Birgitte (som så programmet FØR jeg fik børn)

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

Tynen skriver:

Loggidut skriver:

Hæhæ, Tark!
Blev jo helt i tvivl når i mobber mig sådan!! :D

Trine

Ha ha ha..søde Trine..
Hvem sagde i bås, GÅS???!!!
Ej, de er altså for sjove de DUM..ikke dig søde, du er sgu alligevel en af de hurtigere knallerter på havene.

Anmeld

10. marts 2008

Sille

Haha.. jamen det er da også svært at lige hitte rede i alle dem man render rundt og knalder.. ;o) og com' on.. miamaja.. at begå selvmord eller blive gravid.. kom ind i kampen... Savner june.. de var fanme sjove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.