Hvem herinde er "ny-gravide"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
39 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Mum33

Syntes det kunne være lidt sjovt at se, hvor mange vi er, der for nyligt er blevet gravide og dermed kommer til at følges ad i vores graviditet, fødsel osv. Så hvor mange vente sig til dec, jan eller feb?

Kan begynde her. Er 29 år og har en søn på 3½. Er gift og bor i Nordjylland. Arbejder som lærer og spiller håndbold i min fritid.

Glæde mig til at se hvem vi er der kan følges ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mum33

ingen ?

Anmeld

14. juni 2012

VNB

E. B. skriver:

Syntes det kunne være lidt sjovt at se, hvor mange vi er, der for nyligt er blevet gravide og dermed kommer til at følges ad i vores graviditet, fødsel osv. Så hvor mange vente sig til dec, jan eller feb?

Kan begynde her. Er 29 år og har en søn på 3½. Er gift og bor i Nordjylland. Arbejder som lærer og spiller håndbold i min fritid.

tillykke med graviditeten  

Jeg er selv i 12 uge. Har termin den 29 December  

iforvejen har jeg en skøn lille søn, Viktor, på 18 mdr. 

Anmeld

14. juni 2012

Mum33

VNB skriver:

tillykke med graviditeten  

Jeg er selv i 12 uge. Har termin den 29 December  

iforvejen har jeg en skøn lille søn, Viktor, på 18 mdr. 

Dejligt. Har selv et julebarn. Havde også termin 29/12  Jeg regner med en termin først i feb denne gang.

Anmeld

14. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
E. B. skriver:

Jeg er ganske nygravid Jeg er 4+4 og har termin d 17. feb Jeg er 34 år og gift på 7. år - har været sammen med min mand i 14 år. Vi har to børn i forvejen - en pige på 8 og en dreng på 5 år. Jeg bor på sydfyn :-) Jeg arbejder som pædagog

Hvornår har du termin?

Mvh Carina

/ Taco78 

Anmeld

14. juni 2012

frk andreasen

hej og tillykke

jeg er med gravid med mit 3 barn er i dag 13+6 har termin d 14 dec