Hvad er sandsynligheden...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja har gået lidt rundt med mine tanker og mener selv at sandsynligheden er mini minimal, men man ved aldrig så derfor tænker jeg at jeg vil spørge jer herinde... 

Ok nu til sagen... 

To dage før forventet menstruation har min mand og jeg sex, han kommer i mig, jeg får en fortrydelsespille indenfor de 72-73 timer, får min menstruation og fino fino... 

Jeg har været gravid før og fik en sund lille dreng ud af det, så nogen symptomer kender jeg.. 

Jeg har haft øget appetit siden og sætter virkelig meget til livs og det er så her tankerne spiller mig et puds - 

Hvad er sandsynligheden for at jeg "kunne" være gravid?  

Jeg vil mene den er lig nul zip zero, men syntes nu alligevel det var lidt hyggeligt at gå og funderer over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ingen der vil af eller bekræfte? 

Anmeld

14. juni 2012

Miss Church

Sandsynligheden er nok meget meget lille, men det kan jo ske. 

Men jeg undre mig lidt over, om du gerne vil være gravid? For så forstår jeg ikke hvorfor du tog en fortrydelsespille? 

Held og lykke med det du ønsker

Anmeld

14. juni 2012

Pige2009

Ved ikke hvad jeg skal sige, men så kom den da op...

Anmeld

14. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Ja har gået lidt rundt med mine tanker og mener selv at sandsynligheden er mini minimal, men man ved aldrig så derfor tænker jeg at jeg vil spørge jer herinde... 

Ok nu til sagen... 

To dage før forventet menstruation har min mand og jeg sex, han kommer i mig, jeg får en fortrydelsespille indenfor de 72-73 timer, får min menstruation og fino fino... 

Jeg har været gravid før og fik en sund lille dreng ud af det, så nogen symptomer kender jeg.. 

Jeg har haft øget appetit siden og sætter virkelig meget til livs og det er så her tankerne spiller mig et puds - 

Hvad er sandsynligheden for at jeg "kunne" være gravid?  

Jeg vil mene den er lig nul zip zero, men syntes nu alligevel det var lidt hyggeligt at gå og funderer over 

Kommer an på hvordan din ægløsningscyklus er. Hvis den er "normal", altså som de flestes, burde du ikke blive gravid af sex to dage før mens.

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Hmm... det kommer jo an på hvordan din cyklus er?

Og så undre det mig altså lidt at I har sex uden kondom... og så tager du en fortrydelsespille.. (er det en du bare har liggende i nødstilfælde eller)?

Og ønsker du at være gravid? For det virker sådan ... og så alligevel ikke da du har taget en fortrydelsespille... så er liiige lidt forvirret her?

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Hmm... det kommer jo an på hvordan din cyklus er?

Og så undre det mig altså lidt at I har sex uden kondom... og så tager du en fortrydelsespille.. (er det en du bare har liggende i nødstilfælde eller)?

Og ønsker du at være gravid? For det virker sådan ... og så alligevel ikke da du har taget en fortrydelsespille... så er liiige lidt forvirret her?

Vi er gift og der er snak om barn nr. 2 så det ville slet ikke få verden til at gå under.

Min mand tog fortrydelsespillen med hjem efter arbejde.

Mens. har været punktlig længe, så tænker det er udelukket. Blev bare overrasket over mit indtog af mad, så det var ren hygge tanke i så fald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.