Mavemuskler eller graivd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Min mave er vokset indenfor de sidste par uger. Tænker om jeg kan være gravid, eller om det er mavemuskler? Jeg dyrker meget sport, men har ikke lavet noget anderledes end jeg plejer. Så hvorfor skal de vokse?

Min mens har også været anderledes. Ikke helt så kraftig - men dog stadig været der!

Indenfor den sidste uge-halvanden har jeg bare været enooormt træt og sulten!!

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej.

Min mave er vokset indenfor de sidste par uger. Tænker om jeg kan være gravid, eller om det er mavemuskler? Jeg dyrker meget sport, men har ikke lavet noget anderledes end jeg plejer. Så hvorfor skal de vokse?

Min mens har også været anderledes. Ikke helt så kraftig - men dog stadig været der!

Hjælp!

køb dig en graviditets test umiddelbart er det den eneste måde du kan  få vished.. kan købes i rema1000 netto kvickly blika.. osv ..

Anmeld

14. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej.

Hjælp!

Ikke andet at gøre end at teste

Men med mindre du er langt henne vokser maven jo ikke bare helt vild over en uge eller to

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg ved ikke om det bare er mig.

Men det er nemlig de sidste 3 cyklusser der har været utrolig underlige!

Jeg hader bare det der med at teste, og så man ser et negativt svar! Der er sikker ingenting. Kun mig der er skruk!

Anmeld

14. juni 2012

Mor til Ella

Tja man kan jo også snyde kroppen hvis man ønsker en baby

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Det er jo det!

Anmeld

15. juni 2012

Camilla30

Anonym skriver:

Hej.

Hjælp!

Hvis din mave er vokset de sidste par uger pga. graviditet kan du helt sikkert teste positivt nu - så må du jo være et fint stykke henne  Jeg ville straks gøre som de andre piger også anbefaler, test! Det er dumt at gå i uvished og det er belastende for ens psyke, hvis det bare er noget man bilder sig selv ind, se at få det afklaret  for det svar du ønsker dig

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hvis din mave er vokset de sidste par uger pga. graviditet kan du helt sikkert teste positivt nu - så må du jo være et fint stykke henne  Jeg ville straks gøre som de andre piger også anbefaler, test! Det er dumt at gå i uvished og det er belastende for ens psyke, hvis det bare er noget man bilder sig selv ind, se at få det afklaret  for det svar du ønsker dig

Ja det er nok helt klart ikke sundt for ens psyke. Man bliver jo ved med at tænke enten eller..

Men jeg synes bare der er sket noget med min mave. Jeg er en rigtig spinkel tynd pige, så jeg kan ikke lige forstå hvad ellers.. Der er altså sket noget med den.. Om jeg så bare er opspilet. Men så er jeg det jo stort set hver dag..

Jeg burde nok tage en test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.