Når de begynder at rejse sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Frøken J.

Nu er Rose jo så begyndt at rejse sig op af ting. Super stolt mor, det skal ikke komme an på det. Men mine nerver er FLOSSEDE! FOr hun har jo ikke lige verdens bedste balance endnu, og mener selv det er super skægt at slippe med den ene hånd og støtte med den anden, så hun af og til vælter. Og seriØST jeg kan slet ikke snuppe de dårlige nerver, for hun slår sig jo self. når hun vælter. Hvad skal jeg lige gøre? Jeg har sat et fort af puder rundt om gåvognen, som hun elsker at rejse sig af, men nu er hun bare kravlet hen til motionscyklen og rejst sig op af den, og jeg kan jo ikke sikre hele lejligheden med puder og tæpper! Jo jo, de skal have nogle knubs, men synes måske ikke det er det fedeste hvis hun vælter bagover og knalder hovedet ned i trægulvet. Og jeg kan jo ikke sidde med hende hele tiden, for hun vil rejse sig konstant! What to do? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

NessaXenia

Hun øver sig,
Hun falder måske et par gange men så står hun sikre og sikre..
De lærer det hurtigt når de først har rejst sig..

Anmeld

14. juni 2012

Mettefpigen

Det gør lukas også :-) jeg gør ikk så meget.. Jeg tænker lidt at det er den måde han lærer det på... Efterhånden står han jo bedre og bedre :-)

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

HUn skal bare have lov . For lige meget hvad vil hun en dag komme til at gøre det .
Og hun bliver kun mere og mere sikker på benene når hun får lov .
Du drømmer ikke om hvor mange knubs han har fået . Men der er aldrig sket mere end bare klubs .

Anmeld

14. juni 2012

Frøken J.

Ja ja, hun får selvfølgelig lov at rejse sig! Jeg tænker mere på hvis hun slår hovedet hårdt..

Anmeld

14. juni 2012

Nea85

Frøken J. skriver:

Ja ja, hun får selvfølgelig lov at rejse sig! Jeg tænker mere på hvis hun slår hovedet hårdt..

Det kan man desværre ikke undgå, at de gør Jeg havde det på præcis samme måde som dig, men de er robuste, de små, og det er den måde, de lærer på

Anmeld

14. juni 2012

Frøken J.

Nea85 skriver:

Det kan man desværre ikke undgå, at de gør Jeg havde det på præcis samme måde som dig, men de er robuste, de små, og det er den måde, de lærer på

Åååh, mine stakkels nerver altså

Anmeld

14. juni 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

Nu er Rose jo så begyndt at rejse sig op af ting. Super stolt mor, det skal ikke komme an på det. Men mine nerver er FLOSSEDE! FOr hun har jo ikke lige verdens bedste balance endnu, og mener selv det er super skægt at slippe med den ene hånd og støtte med den anden, så hun af og til vælter. Og seriØST jeg kan slet ikke snuppe de dårlige nerver, for hun slår sig jo self. når hun vælter. Hvad skal jeg lige gøre? Jeg har sat et fort af puder rundt om gåvognen, som hun elsker at rejse sig af, men nu er hun bare kravlet hen til motionscyklen og rejst sig op af den, og jeg kan jo ikke sikre hele lejligheden med puder og tæpper! Jo jo, de skal have nogle knubs, men synes måske ikke det er det fedeste hvis hun vælter bagover og knalder hovedet ned i trægulvet. Og jeg kan jo ikke sidde med hende hele tiden, for hun vil rejse sig konstant! What to do? :-)

Børn slår sig, og endda hårdt nogen gange.
Madeleine faldt så hendes læbebånd sprang, og engang gled hun i noget legetøj og slog baghovedet, en anden gang legede min lille nevø med hende på en wheely og bremsede så hårdt at hun fløj forover og ned i gulvet.
Glæd dig til hun skal i vuggestue, så du ikke skal være vidne til alt

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

Frøken J. skriver:

Oscar har slået hovedet utallige gange .. Og han fejler ikke noget ..
De lærer kun af det , og selvf. gør det ondt når de falder , men mon ikke hun kommer hurtigt på benene igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.