Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

For ikke så lang tid siden diskuterede mine veninder og jeg, hvorvidt man selv kan tage kobberspiralen ud eller ej?

Ved nogen, ikke alle, kan man jo mærke snoren fra kobberspiralen.

Mit spørgsmål går så på; ville man selv være i stand til at tage den ud?  Måske meget underligt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

sne190810

Haha, det har jeg også tænkt på nogle gange!

Så opper den lige

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Det kan man sikkert godt... men hvis man ønsker at få den fjernet vil jeg mene det bedste ville være at få lægen til det da han har de "instrumenter" der skal til...

Anmeld

14. juni 2012

JanetBJ

Man kan vel godt tage den ud selv, i nogle tilfælde, men det skal man IKKE! det vil være rimelig dumt, og kan man muligvis skade sig selv indvendig

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Man kan vel godt tage den ud selv, i nogle tilfælde, men det skal man IKKE! det vil være rimelig dumt, og kan man muligvis skade sig selv indvendig

Ja det kan man nok godt.

Men hvad så når den i nogen tilfælde selv falder ud? Så burde man vel også kunne skade/ridse sig selv indvendigt..

Anmeld

15. juni 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Ja det kan man nok godt.

Men hvad så når den i nogen tilfælde selv falder ud? Så burde man vel også kunne skade/ridse sig selv indvendigt..

Altså, jeg tænker at hvis man fjerner den selv, er det med "tvang" altså, hvor du "rykker" den ud .. men hvis den selv kommer ud er det vel frivilligt og mindre besværligt for den at komme ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.