Er jeg gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg har haft ondt i maven i ca 2. Uger og smerten flytter sig så til ryggen, og har både hovedpine og kvalme. Jeg har taget tested of den er negativ, kan jeg måske gravid. Mvesmerterne er oftest i underlivet, men en gang imellem er det også øverst i maven. Hvad mener i, kan det være muligt. Har haft min mens, men jeg har hørt om mange der er blevet gravide selv om de harhaft deres mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

AMtrier

Anonym skriver:

Hej jeg har haft ondt i maven i ca 2. Uger og smerten flytter sig så til ryggen, og har både hovedpine og kvalme. Jeg har taget tested of den er negativ, kan jeg måske gravid. Mvesmerterne er oftest i underlivet, men en gang imellem er det også øverst i maven. Hvad mener i, kan det være muligt. Har haft min mens, men jeg har hørt om mange der er blevet gravide selv om de harhaft deres mens

hvis du har haft din mens. og testen er negativ, vil jeg ikke umiddelbart sige du kan være gravid, dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre. men jeg vil nok nærmere gætte på at det er niget mave/tarm halløj du har. måske for meget mavesyre? det kan give de symptomer du har. men hvis det fortsætte synes jeg du skal kontakte din læge
hvor længe er det siden du havde mens ?

kram g god bedring

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak ska du have

Jeg fik min mens d 1 juni og den varer fem dage. Jeg var til lægen idag og han sagde at jeg vil blive scannet. Og hans sagde at jeg ik er gravid. Jeg havde og har stadig bare en stor følelse at jeg er gravid. Mu må jeg vente og se til jeg bliver scannet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.