Hvor mange kg vaskepulver bruger i om året??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange kg vaskepulver bruger i om året?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.564 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Nemesis

Ja som overskriften siger..hvor meget bruger i?

vi er 2 voksne og 2 børn (hver anden weekend 3 børn) vi bruger 7 kg om året. Min søster er 2 voksne og 3 børn og det er nok hvad hun bruger i kvartalet.

Ved ikke om jeg bruger meget lidt, selvom vores tøj nu er fint rent og dufter af sæbe. Jeg kan da også se det skummer når den vasker.

Men altså lige for at få en ide om mængderne derude i de små hjem.
Hvor meget bruger i?

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Plysbjørnen

Nå ved ikke om jeg fik stemt forkert, jeg trykkede (tror jeg) 4-8 kg.

Køber ca 2 gange i året 4*850 gr.

jeg bruger ca 2 kaffeske fulder pr vask...

Anmeld

28. april 2009

ekzunz

Uha.....det ved jeg ikke helt præcist - men det er meget!!!

Jeg køber kun på tilbud og bruger kun flydende Ânglamark eller Neutral. Dvs. at jeg køber 4 dunke pr. gang og det holder ca. 1 md. Det passer jo også meget godt med at de siger ca. 17 vaske pr. dunk og den holder så ca. 1 uge....vi vasker MEGET.....

Anmeld

28. april 2009

Anja

Bruger flydende .... har lige regnet lidt på det og tror det bliver til ca 25 liter om året .....

Vi er to voksne og 3 børn

Anmeld

28. april 2009

Sesse89

Jeg er kun mig selv så måske et sted mellem 4-8kg

Anmeld

29. april 2009

Sweet1978

ladydan1 skriver:

Ja som overskriften siger..hvor meget bruger i?

vi er 2 voksne og 2 børn (hver anden weekend 3 børn) vi bruger 7 kg om året. Min søster er 2 voksne og 3 børn og det er nok hvad hun bruger i kvartalet.

Ved ikke om jeg bruger meget lidt, selvom vores tøj nu er fint rent og dufter af sæbe. Jeg kan da også se det skummer når den vasker.

Men altså lige for at få en ide om mængderne derude i de små hjem.
Hvor meget bruger i?

:-) Sisse

2 voksne - 2 børn, en pakke på ca. 3måneder og mener der er 2 kg. i, så det må jo beløbe sig til 8 kg. Prøver også at begrænse mig for miljøets skyld og er der pletter el. lign. for det med Vanish spray først.

Anmeld

29. april 2009

Fines mor

Sweet1978 skriver:

2 voksne - 2 børn, en pakke på ca. 3måneder og mener der er 2 kg. i, så det må jo beløbe sig til 8 kg. Prøver også at begrænse mig for miljøets skyld og er der pletter el. lign. for det med Vanish spray først.

Hiii hii vanish er jo netop ikke så godt for Miljøet, faktisk rigtig grimt. har du forsøgt med opvaskermiddel?? *S*

Anmeld

29. april 2009

Valle81

Puha, buger alt for meget og synes jeg vasker hele tiden, og så har jeg desværre.....men indrømmet.........nok en tendens til at bruge lidt for meget.

Vil skyde på at jeg hver anden måned bruger en 3 kilos vaskepulver. Jeg bor alene med min datter, men har en kæreste som har en søn, så deres tøj bliver også vasket, så vakser nok i gennemsnit for 3:0)

Anmeld

29. april 2009

BinaMor

ved ikke.. men er det ikke violdsomt beskidt supplerer jeg med Ecoballs.. billigt og miljø venligt.

Anmeld

29. april 2009

Heidi.

Jeg ved det ikke ... Men MEGET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.