Billeder af prinsessens værelse.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Camillos

MorDk skriver:

Vi er flyttet her midt i april og vi har rykket ting på plads mm. MEN vi mangler at male ALT! Jeg vil bare SÅÅÅÅ gerne orden min søns værelse og også gøre lillepigens klar... men sådan er det ikke og jeg må vente... desværre. MIN søn er jo ligeglad... men jeg sys bare det hele ser sååå kedeligt ud. Bliver bare helt misundelig når jeg ser billeder af alle de lækre og hyggelige børneværelser ... *S*

hehe ;D Ja det kan jeg så godt forstå .. Jeg kan anbefale vægborter, dem som vi har sat rundt i hele værelset.. det er med Sevklæber på .. det tog os sammenlagt 45 min at sætte det op igår fra vi gik igang.. og så behøver det hvide værelse ikke at blive malet i følge min smag ... 

www.toytoy.dk I kan bestille mange ting derinde og det kommer med en levering på 2 dage..  

og så er det nemt i forhold til at skulle male det hele .. 

Men kan høre du får travlt med det hele.. puha ja det ikke sjovt at stå i flytterod.. Gjorde jeg selv i Januar, og blev gravid i feburar garanteret fordi man har så mange andre ting i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

morethanperfect

Camillos skriver:

Jae vi er også selv ved at være tilfredse vi mangler bare et rullegardin med Prinsesse Logo også .. .. så er den der hehe .. Men nu er der jo også et godt stykke vej til jeg skal føde endnu ..

Ja men det er da rart og ha det klar inden

Det havde vi også med Oscar , selvom han sov ved os de første 5 mdr..

Anmeld

14. juni 2012

Masig

Camillos skriver:

Undskylder Billed kvaliteten.. Er alså snart nødt til at finde digital Kameraet frem ..  

Nå men her er lidt billeder godt nok lidt ringe kvalitet.. 

Det er bare rigtigt fint.. hvor har I fået fat i den der "stribe" på væggen? Køber man sådan en hos en farvehandler eller hvordan?

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

morethanperfect skriver:

Ja men det er da rart og ha det klar inden

Det havde vi også med Oscar , selvom han sov ved os de første 5 mdr..

hehe Ja det er også min plan .. vi har en vugge vi skal ha i soveværelset til hende.. .. 

Indtil hun kan sove alene ...  

Såe.. man kommer hurtigt på forkant

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Masig skriver:

Det er bare rigtigt fint.. hvor har I fået fat i den der "stribe" på væggen? Køber man sådan en hos en farvehandler eller hvordan?

Tak.. www.toytoy.dk 

Det hedder vidst tapet vægborter omkring 159 kr for 5 m. Det er selvklæbende på bagsiden så man skal bare pille det fra hinanden og sætte det op Super nemt 45 min tog det os at sætte det op.

Super hurtig levering..  

Kan kun anbefales..

Anmeld

14. juni 2012

Masig

Camillos skriver:

Tak.. www.toytoy.dk 

Det hedder vidst tapet vægborter omkring 159 kr for 5 m. Det er selvklæbende på bagsiden så man skal bare pille det fra hinanden og sætte det op Super nemt 45 min tog det os at sætte det op.

Super hurtig levering..  

Kan kun anbefales..

Tak. Ville nemlig rigtig gerne have sådan noget, da det er temmelig umuligt at male.. eller er det ikke men med 3-4 meter til loftet er det et lidt uoverskueligt projekt synes jeg... Så ville være smart med sådan nogle på væggen istedet...

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Masig skriver:

Tak. Ville nemlig rigtig gerne have sådan noget, da det er temmelig umuligt at male.. eller er det ikke men med 3-4 meter til loftet er det et lidt uoverskueligt projekt synes jeg... Så ville være smart med sådan nogle på væggen istedet...

Det kan jeg godt forstå og det er super dekorativt alligevel på en hvid væg .. Det kan anbefales .. dem vi har hængt op er 10 cm i bredden du kan også få dem i 15 nu du har så langt til loftet

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

hehe Tark .. Nu håber jeg sørme ikke Hun har gemt en Tap imellem benene haha

Tvivler, men kunne lige se det

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Tvivler, men kunne lige se det

Hehe .. så kunne det godt være farmand blev lidt rød i hovedet.. .. Han har jo selv malet tremmesengen og vi har begge malet hylderne .. så .. Tænk hvis det skulle slibes ned og males lyseblåt griner!

Anmeld

14. juni 2012

SS82

Hvor er det fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.