Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KakaoDrik skriver: Gid jeg kunne købe dem alle. Elsker sko!
Gid jeg kunne købe dem alle. Elsker sko!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: 38/39 Hehe
38/39 Hehe
VanessaBaby skriver: Vil gerne købe bamsestøvlerne
Vil gerne købe bamsestøvlerne
xoxotasha skriver: Er bamse støvlerne solgt?
Er bamse støvlerne solgt?
Lou87 skriver: Ja der var en der li var to sek hurtigere end dig desværre
Ja der var en der li var to sek hurtigere end dig desværre
ØV
xoxotasha skriver: ØV
Lou87 skriver: Wauw Det var en del, næsten to nr..Mine er et halvt nr ca.. men nogen gange sys jeg de er normale nok, så tror bare de hæver lidt. Det os irriterende.
Wauw Det var en del, næsten to nr..Mine er et halvt nr ca.. men nogen gange sys jeg de er normale nok, så tror bare de hæver lidt. Det os irriterende.
Maja_4000 skriver: Ja , det er sindssygt Og VILDT irriterende Hehe
Ja , det er sindssygt Og VILDT irriterende Hehe
Lou87 skriver: hehe ja lidt sindssygt .. specielt hvis du skal ha flere og det sker igen
hehe ja lidt sindssygt .. specielt hvis du skal ha flere og det sker igen
Lou87 skriver: 50 kroners sko: Kawasaki - 1 par lysgule SOLGT, 1 par hvide, 1 par blåternet alle str 38 - GMB, den rigtig pæne ende.H&M - kort sort læderlook støvle m snørre bagtil str 38 - NSNKarizma - lang sort kinahæls støvle i læderlook str 38 - GMBBalzar -sort knæstøvle m snørre bagtil i læderlook str 37 - NY!Balzar - lang bamsestøvle i brun m hvid str 38 - SOLGT!!
50 kroners sko: Kawasaki - 1 par lysgule SOLGT, 1 par hvide, 1 par blåternet alle str 38 - GMB, den rigtig pæne ende.H&M - kort sort læderlook støvle m snørre bagtil str 38 - NSNKarizma - lang sort kinahæls støvle i læderlook str 38 - GMBBalzar -sort knæstøvle m snørre bagtil i læderlook str 37 - NY!Balzar - lang bamsestøvle i brun m hvid str 38 - SOLGT!!
Jeg vil gerne købe Kawasakki sko i blåtern og hvide.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128