Er det normalt at brystmælk allerede kommer nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer.
Jeg er 29 uger henne, og står ud med mælk fra mine bryster.. Nogle gange har jeg en hel våd plet på min trøje.. Kan det være tegn på at jeg snart skal føde? Kan slet ikke lade være med at tænke tanken.. Synes det er vildt mærkeligt at det allerede er så slemt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

MorDk

Bare rolig der er "råmælk" Det kan skam komme allerede tidligt i graviditeten. Jeg er i uge 27+0 idag og nogle dage har jeg mange pletter i BH'en eller på tøjet.... fordi det siver. Jeg overvejer snart at gå ned og købe ammeindlæg så jeg kan undgå alt det gule klistret stads.

Anmeld

14. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej med jer.
Jeg er 29 uger henne, og står ud med mælk fra mine bryster.. Nogle gange har jeg en hel våd plet på min trøje.. Kan det være tegn på at jeg snart skal føde? Kan slet ikke lade være med at tænke tanken.. Synes det er vildt mærkeligt at det allerede er så slemt.. 

Er det ikke sådan en klar væske der kommer??

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

jo.

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Det er stadig "råmælken" Den kan ændre sig til en gullige lidt sej substans... Du skal ikke være bekymret!

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej med jer.

jeg tror godt du kan være helt rolig, da der er nogle der danner råmælk meget tidlig i graviditeten.. men hvis du bekymre dig meget sys jeg du skal ringe og snakke med din jordemoder det kan altid give en god tryghed at snakke med dem 

Jeg er 20+0 idag og hvis jeg trykker på mine brysvorter kommer der også lidt Hvid/gennemsigtig væske ud. så tror ikke du skal være nervøs for at det er et tegn på snarlig fødsel..

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

tak for hjælpen :-)

Anmeld

14. juni 2012

Lusi

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg har begge gange allerede haft mælk, fra jeg var 16 uger henne, så ja det er normalt.. Er sikkert helt klistret ik?

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

jo det er det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.