Uge 27+0 og trætheden er enorm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

MorDk

Jeg er idag nået til 27+0 hvilket er skønt! Det går jo den rigtige vej *S* Jeg har de sidste par uger været enormt træt. Jeg tager ikke altid mine jernpiller.... (glemmer det simpelthen)  *sorry* Men tænker det ikke kun kan være pga. dem! Andre somogså er meget trætte og som kunne sove dagen væk?

Idag faldt jeg i søvn kl.08.00 igen... og vågnede først af mig selv kl.12.30  Hmm... fik helt sårlig samvittighed... så stod straks op og tog opvasken tsk!tsk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Michalala

Åhr ja hvor jeg kender det. Jeg er i uge 30. Er også ufattelig træt fOr tiden. Har dog fuldtidsjob, så kan ikke tillade mig at sove længe. Men er begyndt at tage 30 min  i sengen når jeg kommer hjem. Syntes dog ikke det hjælper meget:-)

Har ellers ikke døjet med træthed før nu. Men den der graviditets bog fra lægen siger at det stadig er normalt at være meget træt. 

Anmeld

14. juni 2012

Ønskebarnet12

Jeg er kun 22+4 og er enorm træt, jeg sover kl 12 og står op kl 7, er vågen i en time eller 2 og derefter falder jeg sørme i søvn til 11 eller 12, efter at have gjort rent så jeg allerede søvnig og træt igen ved 4-5 tiden, og er begyndt at døje med kvalMe uden opkast og svimmel, selvom jeg tag både jern og vitamin piller hver aften, skal til lægen her om 2 uger mon jeg mangler ekstra jern.

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Tænke rogså om jeg mangler jer... jeg er jo ikke såååå god til at tage de skide piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.