kan man have for mange plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har siden 22+0 ca. haft mange plukveer, både dag og nat, og når jeg sidder stille, ligger stille og er aktiv.

De gør ikke ondt og kommer ikke reglmæssig så er ikke som så bange, men jeg har dem tit og maven er så hård hele tiden.

er i dag 25+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Tystys14

Anonym skriver:

Jeg har siden 22+0 ca. haft mange plukveer, både dag og nat, og når jeg sidder stille, ligger stille og er aktiv.

De gør ikke ondt og kommer ikke reglmæssig så er ikke som så bange, men jeg har dem tit og maven er så hård hele tiden.

er i dag 25+1

sådan havde min mave det også stort set hele tiden, fra 20+

Anmeld

14. juni 2012

Kamulla

mange plukveer kan betyde at du har udviklet blærebetændelse/urinvejsinfektion.. så vil gå ned til lægen og så lave en tis prøve for at udelukke det...

jeg led af konstante plukveer i min graviditet fra jeg var 16 uger henne.. udviklede også hele tiden blærebetændelse/urinvejsinfektion og uge 31 blev jeg indlagt pga mine veer var gået igang .. og det var igen en urinvejsingektion der var skurken bag..

Anmeld

14. juni 2012

Valle81

Ja og nej:0) Hvis de gør ondt og kommer alt for ofte så skal du reagere.

Men ellers er det meget forskelligt. Jeg har stort set ikke haft nogen i alle mine tre graviditeter og andre har dem konstant:0)

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

tak for svar piger,

Jge skal til læge mandag så der kan jeg spørge og han kan da lige tjekke for blærebetændelse

Anmeld

14. juni 2012

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hejsa.

Ikke for at gøre dig bange el. bekymret men jeg ville nok ikke vente til på mandag med at blive tjeket for en blærebetændelse ( Man skal ikke bestille tid til dette bare komme med en urinprøve :-)

For nu er det jo sådan at en blærebetændelse kan sætte en fødsels igang.

Anmeld

14. juni 2012

Masig

Jeg har også haft rigtig mange plukveer siden 20+ ca, og har fået at vide flere gange af både læge og JM at jeg skal slappe mere af, for selvom de ikke er regelmæssige og ikke altid gør ondt, så KAN det sætte fødslen igang lidt for tidligt, så hvis du har rigtig mange skal du nok slappe lidt mere af..

Så vil jeg så lige sige som en anden også sagde, at det kan være tegn på blærebetændelse... Det havde jeg nemlig også, men mine plukveer er dog ikke forsvundet efter jeg blev behandlet, men det kan være en årsag til mange plukveer...

Men prøv at snak med lægen og/eller JM om det, og så slap af så meget du nu har mulighed for....

Anmeld

14. juni 2012

smlmea

Ja det kan man godt.

På roskilde syghus er mere end 20-25 plukveer om dagen for mange,lige gyldig om de gør ondt eller ej.

Jeg lider altid af for tidlige og for mange plukveer,når jeg er gravid,og begge gange,var jeg ved at føde for tidligt,så jeg har virkelig respekt for plukveer,og deres betydning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.