Alle de spørgsmål! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

HeidiW86

Hej piger.

Ja jeg sidder jo her 40+2 og bliver dybt utålmodig!
Jeg vil jo gerne have min datter ud og ved hun nok snart skal komme, men tænkte om i havde lyst til at fortælle hvordan jeres veer kom første gang var det lige pludselig, stille og roligt eller voldsomt??
Og hvornår fødte i?? før efter termin og hvornår efter termin??

Håber i har lyst til at svare!! Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

_-Kathrine-_

Hejsa
Mit vand gik og få minutter efter fik jeg kraftige og regelmæssige veer.
6 1/2 time efter vandafgang var han ude
Fødte 40+4
Pøj pøj med den snarlige fødsel

Anmeld

14. juni 2012

HeidiW86

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa
Mit vand gik og få minutter efter fik jeg kraftige og regelmæssige veer.
6 1/2 time efter vandafgang var han ude
Fødte 40+4
Pøj pøj med den snarlige fødsel

Gik t bare sådan lige pludselig?? Ja dumt spørgsmål Men kunne du mærke noget var p vej??

Glæder mig bare så meget!

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

Min fødsel startede med murren i underlivet . efter et par timer så fik jeg reglmæssige veer ..
Jeg fødte 16 timer efter aller første murren ..
og jeg fødte 39+6 ..

Anmeld

14. juni 2012

Valle81

Jamen jeg vil godt fortælle om min første fødsel:0)

Jeg var 22 år og ventede første barn. Havde termin 10/02-2004. Den 13/02-2004 om formiddagen var jeg til jordemoder, der har jeg været 40+3. Hun synes symfysemålet var alt for lavt, så ´jeg skulle en tur op og have kørt en strimmel test. ALt var fint og jeg blev sendt hjem. var hjemme ca kl 1500. Omkring kl 1900 var jeg i Løvbjerg og handle og ved kassen sad min kusine. Nå skal du ikke snart føde spøger hun, og jeg svarer: Tjoe, tror sku lige jeg fik min første ve:0)

Og det gjorde jeg. Det var meget milde mens smerter. De kom og gik som vinden blæste, men blev langsomt kraftigere og kraftigere. Om morgenen den 14/02-2004 kl 0700 ringede vi til fødegangen. Jeg havde kraftige veer men MEGET uregelmæssige,men vi kom ind til tjek:0)

Kl 0720 blev jeg modtaget og var 5 cm åben. Derefter gik det meget stærkt. Fik Klyx og ilt og kl 1135 kom Asta til verdenen.

Christina, som håber du snart har din baby i armenen og får en super fødsel:0)

Anmeld

14. juni 2012

_-Kathrine-_

Gik t bare sådan lige pludselig?? Ja dumt spørgsmål Men kunne du mærke noget var p vej??

Glæder mig bare så meget!

Ja, vi havde lige lagt os i sengen og slukket lyset, og måtte så hurtigt op igen og ud på toilettet
Kan huske at min krop var mærkelig den dag og jeg var i dårligt humør... Havde det lidt influenza-agtigt i hele kroppen!
Jeg havde kørt en ordentlig tur med støvsugeren inden vi gik i seng, ved ikke om det var det der satte det hele igang

Glæd dig, det er helt fantastisk 

Anmeld

14. juni 2012

HeidiW86

Mortil2tiloktober skriver:

Min fødsel startede med murren i underlivet . efter et par timer så fik jeg reglmæssige veer ..
Jeg fødte 16 timer efter aller første murren ..
og jeg fødte 39+6 ..

Tak for svar! kan slet ikke vente på det bliver min tur!!

Anmeld

14. juni 2012

HeidiW86

Valle81 skriver:

Jamen jeg vil godt fortælle om min første fødsel:0)

Jeg var 22 år og ventede første barn. Havde termin 10/02-2004. Den 13/02-2004 om formiddagen var jeg til jordemoder, der har jeg været 40+3. Hun synes symfysemålet var alt for lavt, så ´jeg skulle en tur op og have kørt en strimmel test. ALt var fint og jeg blev sendt hjem. var hjemme ca kl 1500. Omkring kl 1900 var jeg i Løvbjerg og handle og ved kassen sad min kusine. Nå skal du ikke snart føde spøger hun, og jeg svarer: Tjoe, tror sku lige jeg fik min første ve:0)

Og det gjorde jeg. Det var meget milde mens smerter. De kom og gik som vinden blæste, men blev langsomt kraftigere og kraftigere. Om morgenen den 14/02-2004 kl 0700 ringede vi til fødegangen. Jeg havde kraftige veer men MEGET uregelmæssige,men vi kom ind til tjek:0)

Kl 0720 blev jeg modtaget og var 5 cm åben. Derefter gik det meget stærkt. Fik Klyx og ilt og kl 1135 kom Asta til verdenen.

Christina, som håber du snart har din baby i armenen og får en super fødsel:0)

Årh hvor spændende!! jeg har bare haft så mange gange hvor jeg har tænkt er det nu er det nu!! Men ingenting er sket!! Men mon ikke det snart gør pg tak for din historie!

Anmeld

14. juni 2012

HeidiW86

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, vi havde lige lagt os i sengen og slukket lyset, og måtte så hurtigt op igen og ud på toilettet
Kan huske at min krop var mærkelig den dag og jeg var i dårligt humør... Havde det lidt influenza-agtigt i hele kroppen!
Jeg havde kørt en ordentlig tur med støvsugeren inden vi gik i seng, ved ikke om det var det der satte det hele igang

Glæd dig, det er helt fantastisk 

Årh hvor fedt, så det føltes som om du skulle tisse?? Har faktisk overvejet at svinge støvsugeren Idag, så om håbe der sker et eller andet!

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

HeidiW86 skriver:

Tak for svar! kan slet ikke vente på det bliver min tur!!

Forstår jeg godt .. rigtig meget held og lykke med fødslen der forhåbentlig snart sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.