Hvilken kjole er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Ciss

Nu ved jeg ikke, hvordan din facon er. Selv ville jeg gå for nr 2 (den er da fantastisk!) siden jeg er meget fladbrystet, men hvis du har lidt mere facon end mig ville jeg klart vælge nr 3. Det er virkelig flot som stoffet falder i skørtet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mutti2B

Helt klart nr. 2!

Nr. 3 er også super flot men så skal man også ha samme figur som modellen ellers bliver det en hel anden kjole at se på.

Anmeld

14. juni 2012

come2

Frøken Christiansen skriver:

har kigget på 3 kjoler som jeg er helt vild med. Er ikke så meget for et meget langt sjal, mere en enkelt kjole. Hvad synes i om disse 3 ?

Jeg tror de skal ses på.

Jeg har før synes at en kjole er pæn, men når jeg så får den på sidder den ikke godt

Anmeld

14. juni 2012

LilleChelle

Jeg er personligt helt vild med den i midten. 

Men nummer 1 og 3 er også rigtig pæne. Det kommer lidt an på personen der skal have dem på. 

Anmeld

14. juni 2012

bobbles

altså er jo nok ikke den tyndeste, ville kalde mig normal vægt med deller efter to fødsler

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

har kigget på 3 kjoler som jeg er helt vild med. Er ikke så meget for et meget langt sjal, mere en enkelt kjole. Hvad synes i om disse 3 ?

Nr 3 !! GUD hvor er den smuk ! 

Anmeld

14. juni 2012

Ditte-3

syntes det er svert da de er smukke alle 3 men vis man skal velje så siger jeg nr 2

Anmeld

14. juni 2012

bobbles

Ditte-3 skriver:

syntes det er svert da de er smukke alle 3 men vis man skal velje så siger jeg nr 2

Anmeld

14. juni 2012

Faith

Nr. 3. Den er da bare sindssygt smuk!

Anmeld

14. juni 2012

BellaCiinea

Helt klart kjole nr. 3 =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.