Plukke veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

åhh.. det er bare meget svært når man har et job at passe..

det ved jeg godt... men hvis der kommer mange og de bliver reglmæssige er det ikke godt... og der er kvinder der har født for tidligt fordi de har ingoreret det...

en enklet eller 2 er fint nok... men når der kommer mange er det fordi kroppen har brug for ro...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det ved jeg godt... men hvis der kommer mange og de bliver reglmæssige er det ikke godt... og der er kvinder der har født for tidligt fordi de har ingoreret det...

en enklet eller 2 er fint nok... men når der kommer mange er det fordi kroppen har brug for ro...

og så må man tage hjem? .. Ja det sq ikke nemt at passe på dig selv og være på arbejdsmarkedet synes jeg ..

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

og så må man tage hjem? .. Ja det sq ikke nemt at passe på dig selv og være på arbejdsmarkedet synes jeg ..

nej det er ikke nemt...

ved ikke om i har en sofa eller noget på arbejdet... men du kan jo evt prøve at ligge dig der og slappe lidt af og så se om du kan gå igang igen... og ja ellers kan man være nød til at tage hjem og slappe af... 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

nej det er ikke nemt...

ved ikke om i har en sofa eller noget på arbejdet... men du kan jo evt prøve at ligge dig der og slappe lidt af og så se om du kan gå igang igen... og ja ellers kan man være nød til at tage hjem og slappe af... 

det er der desværre ikke plads til i det offentlige .. jeg arbejder på plejehjem! og der er jo mega stress på specielt med en langtid sygemelding uden at få en erstatnings person for hende der er sygemeldt og så midt i sommerferie perioden.. 

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

det er der desværre ikke plads til i det offentlige .. jeg arbejder på plejehjem! og der er jo mega stress på specielt med en langtid sygemelding uden at få en erstatnings person for hende der er sygemeldt og så midt i sommerferie perioden.. 

ja... men hvis der ikke bliver givet plads til det kan det jo ende med at du bliver sygemeldt også... er selv offentligt ansat og passede ik ordentligt på mig selv pga. at arbejds præsset jo ik blev ændret til andet end værer... og jeg blev sygemeldt... dog med bækkenløsning... men... alligevel...

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja... men hvis der ikke bliver givet plads til det kan det jo ende med at du bliver sygemeldt også... er selv offentligt ansat og passede ik ordentligt på mig selv pga. at arbejds præsset jo ik blev ændret til andet end værer... og jeg blev sygemeldt... dog med bækkenløsning... men... alligevel...

Ja det er jo det.. men det er også bare svært at få lægen til at forstå det... Ja har selv haft lændesmerter kraftige endda siden uge 9+ .. men fik jo bare smasket i hovedet af lægen jeg skulle holde mig igang.. Så.. Jeg har skiftet læge nu.. 

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja det er jo det.. men det er også bare svært at få lægen til at forstå det... Ja har selv haft lændesmerter kraftige endda siden uge 9+ .. men fik jo bare smasket i hovedet af lægen jeg skulle holde mig igang.. Så.. Jeg har skiftet læge nu.. 

så er det måske en god ide at tage en snak med den nye læge om lændesmerter og plukveer... du kan jo evt blive deltids sygemeldt så du stadig kan fortsætte på arbejde på halv tid.... det er en del bedre en at ende med en helt sygemelding med mange smerter...

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

så er det måske en god ide at tage en snak med den nye læge om lændesmerter og plukveer... du kan jo evt blive deltids sygemeldt så du stadig kan fortsætte på arbejde på halv tid.... det er en del bedre en at ende med en helt sygemelding med mange smerter...

Ja jeg tror også det måske bliver alternativet her.. for vil jo godt arbejde men KÆFT det er hårdt nogle dage  

Mne tak for snakken .. Rart med et fornuftigt menneske

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja jeg tror også det måske bliver alternativet her.. for vil jo godt arbejde men KÆFT det er hårdt nogle dage  

Mne tak for snakken .. Rart med et fornuftigt menneske

sev tak håber du finder en løsning...

Anmeld

18. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej piger, ja synes det svært at forklare men prøver lige, hvis jeg ligger på siden får jeg ondt i maven sådan lidt krampe agtigt, når jeg går rundt gør det og meget ondt i maven. Det kommer temmelig hyppigt i løbet af dagen og i nat. 

Jeg er 22+0 henne idag. 

Jeg kan ikke finde ud af om det er Luft i maven eller Plukkeveer.. 

Jeg fik at vide af min JM at plukveer kommer hyppigt om natten, da kroppen ahr tid og overskud til at arbejde der... men har du rigtig mange og gør de ondt skal du altså lægge dig ned eller i hvert fald lige tage en slapper en halv times tid... Arbjeder du og ikke ahr mulighed for det, så husk at slap ekstra meget af når du kommer hjem... Plukveer er som sådan ikke farlige, de skal være der for at forberede kroppen på kommende fødsel, men hvis de bliver regelmæssig, hyppige og gør ondt skal du tage det alvorligt, da du KAN risikere at føde for tidligt... Jeg har selv rigtig mange plukveer og har fået strenge ordre på at slappe mere af, ellers kan baby komme for tidligt og det vil man jo helst ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.