Baby sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

chas12

Hej piger

Er der nogle der kan hjælpe mig lidt omkring sko til de kære små?
Hvor længe bruger de ca str 15, 16 og 17?
Håber der er nogle der kan hjælpe en der bestemt intet ved noget omkring dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn brugte aldrig de størelse da hun kunne gå gik han i en størelse  19 og den brugte han kun 1 måned. Han er 20 måneder nu og bruger str. 22 i sko.

Anmeld

14. juni 2012

chas12

Aisha skriver:

Min søn brugte aldrig de størelse da hun kunne gå gik han i en størelse  19 og den brugte han kun 1 måned. Han er 20 måneder nu og bruger str. 22 i sko.

Det er heller ikke til at kunne gå i, så måske jeg formulerede mig lidt forkert Men tænkte mere på hjemmesko, eller sådan nogle små søde f.eks. adidas sko (dem der er bløde)

Anmeld

14. juni 2012

L&V

chas12 skriver:

Det er heller ikke til at kunne gå i, så måske jeg formulerede mig lidt forkert Men tænkte mere på hjemmesko, eller sådan nogle små søde f.eks. adidas sko (dem der er bløde)

Min datter har aldrig ku bruge så små da hun er født med en ordentlig plade så tror det er meget forskelligt..

Anmeld

14. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
chas12 skriver:

Ahaaa så forstår jeg det tror vi brugte nr 17 i en uge. Men ellers har vi brugt hjemmesko/ futter. 

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

eg ved godt der er mange menninger om det ..
Men ejg gik til kiropraktor med min søn grundet maven og der fik ejg en masse papir med hjem i dem står der bla at børn som ikk kan gå ikk må have sko på da det ødelægger deres føder .
De må gerne bruge sutsko , men ikk sko i den forstand .

Vil bare give min viden videre .. Vi har ikk brugt sko kun sutsko ..

Anmeld

14. juni 2012

Karina84

Mortil2tiloktober skriver:

Men ejg gik til kiropraktor med min søn grundet maven og der fik ejg en masse papir med hjem i dem står der bla at børn som ikk kan gå ikk må have sko på da det ødelægger deres føder .

Anmeld

14. juni 2012

Maja_4000

Hvis jeg var dig ville jeg købe f.eks. meltons sutsko .. Dem der er lavet i fløjl .. De kan bruges i 3 - 6 måneder hver størrelse og er super gode fordi de ikke kan sparkes af Vi var rigtig glade for dem , og Caroline som er 1½ år har stadig nogle af den model

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Mortil2tiloktober skriver:

Kan klart anbefale melton sutsko. Når de skal have almindelige sko er det også vigtigt at finde den sko som passer til dit barn, og ang str er Det meget forskelligt, synes godt de nogle gange kan stå stille og så pludselig tage et hop hvilket gør det svært at købe sko, på forkant

Anmeld

14. juni 2012

Alexander&Lærke

Maja_4000 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg købe f.eks. meltons sutsko .. Dem der er lavet i fløjl .. De kan bruges i 3 - 6 måneder hver størrelse og er super gode fordi de ikke kan sparkes af Vi var rigtig glade for dem , og Caroline som er 1½ år har stadig nogle af den model

Har jeg også brugt til begge mine børn og de er uundværlige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.