Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg oprettede en profil inden på scor.dk i går aftes. Jeg er single så det er absolut ikke for at finde noget ved siden af. Men iiihhh Hvor er det...Ja spændende, grænseoverskridende og samtidig flovt haha jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal tag det Men har fået et boost på selvtilliden efter jeg oprettede profilen sååå det er vel egentlig okay Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg vil med indlægget her. Jeg måtte bare ud med det tror jeg. Tak fordi du læste med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg oprettede en profil inden på scor.dk i går aftes. Jeg er single så det er absolut ikke for at finde noget ved siden af. Men iiihhh Hvor er det...Ja spændende, grænseoverskridende og samtidig flovt haha jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal tag det Men har fået et boost på selvtilliden efter jeg oprettede profilen sååå det er vel egentlig okay Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg vil med indlægget her. Jeg måtte bare ud med det tror jeg. Tak fordi du læste med
GOD fornøjelse
Hehe .. Nyd det.. Har altid synes det var "rart" at være single og få bekræftigelse udefra
Ikke at sige jeg bestemt ikke elsker min kæreste over alt på jorden og ikke kunne finde på det nu ..
Men kender den følelse du sidder med .. Spænding
AalborgPigen skriver: GOD fornøjelse
Mange tak Det tror jeg også det bliver hehe
Camillos skriver: Hehe .. Nyd det.. Har altid synes det var "rart" at være single og få bekræftigelse udefra Ikke at sige jeg bestemt ikke elsker min kæreste over alt på jorden og ikke kunne finde på det nu .. Men kender den følelse du sidder med .. Spænding
Det er nemlig spændende Og nyt Så jeg glæder mig til at se hvad det føre til af oplevelser. Jeg har været i et forhold i mange år, så nu skal singlelivet prøves lidt af
Og Bekræftelse er altid lækkert
Anonym skriver: Det er nemlig spændende Og nyt Så jeg glæder mig til at se hvad det føre til af oplevelser. Jeg har været i et forhold i mange år, så nu skal singlelivet prøves lidt af
Helt sikkert.. det er bare om at nyde det ;D
Camillos skriver: Helt sikkert.. det er bare om at nyde det ;D
Tak skal du ha
Uhh.. Nyd spændingen så længe du kan.. Det er en dejlig følelse når man er single, man er sådan helt nervøs, spændt og genert..
Så date/flirt du bare løs.. Det er jo uforpligtende.
uuuhhhhhh nyd det så længe spændingen vare
og vil bare sige go for it
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128