Jeg har gjort noget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg oprettede en profil inden på scor.dk i går aftes. Jeg er single så det er absolut ikke for at finde noget ved siden af. Men iiihhh Hvor er det...Ja spændende, grænseoverskridende og samtidig flovt haha jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal tag det  Men har fået et boost på selvtilliden efter jeg oprettede profilen sååå det er vel egentlig okay  Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg vil med indlægget her. Jeg måtte bare ud med det tror jeg. Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg oprettede en profil inden på scor.dk i går aftes. Jeg er single så det er absolut ikke for at finde noget ved siden af. Men iiihhh Hvor er det...Ja spændende, grænseoverskridende og samtidig flovt haha jeg ved faktisk ikke helt hvordan jeg skal tag det  Men har fået et boost på selvtilliden efter jeg oprettede profilen sååå det er vel egentlig okay  Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg vil med indlægget her. Jeg måtte bare ud med det tror jeg. Tak fordi du læste med

GOD fornøjelse

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hehe .. Nyd det.. Har altid synes det var "rart" at være single og få bekræftigelse udefra  

Ikke at sige jeg bestemt ikke elsker min kæreste over alt på jorden og ikke kunne finde på det nu ..  

Men kender den følelse du sidder med .. Spænding

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

GOD fornøjelse

Mange tak  Det tror jeg også det bliver hehe

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hehe .. Nyd det.. Har altid synes det var "rart" at være single og få bekræftigelse udefra  

Ikke at sige jeg bestemt ikke elsker min kæreste over alt på jorden og ikke kunne finde på det nu ..  

Det er nemlig spændende Og nyt  Så jeg glæder mig til at se hvad det føre til af oplevelser. Jeg har været i et forhold i mange år, så nu skal singlelivet prøves lidt af

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Og Bekræftelse er altid lækkert

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det er nemlig spændende Og nyt  Så jeg glæder mig til at se hvad det føre til af oplevelser. Jeg har været i et forhold i mange år, så nu skal singlelivet prøves lidt af

Helt sikkert.. det er bare om at nyde det ;D 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Helt sikkert.. det er bare om at nyde det ;D 

Tak skal du ha

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Uhh.. Nyd spændingen så længe du kan.. Det er en dejlig følelse når man er single, man er sådan helt nervøs, spændt og genert.. 

Så date/flirt du bare løs..  Det er jo uforpligtende. 

Anmeld

15. juni 2012

brummeline

uuuhhhhhh nyd det så længe spændingen vare

og vil bare sige go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.