Overfortolker jeg tegnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har termin i dag, og egentlig sker der ikke så meget pånær en par ting, som jeg ikke ved om jeg overfortolker som snarlig tegn på fødsel.

Men here it goes...

Hyppig afføring - har allerede "afleveret" på toilettet 3 gange på 3 timer. Men afføring er hårde, skulle de ikke være hmmm "tyndere"?

Muligvis lidt sivende fostervand - ikke så det drypper i underbukseren, men jeg er våd forneden selv efter at have tørret mig.

Det ser også lidt gennemsigtig hvidligt/lysgråligt ud.

Granitmave af og til, men ingen smertefulde plukveer, allerhøjst lidt ømhed når maven berøres.

Håber nogle af jer genkender tegnene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

mette-pigen :)

vil mene det er tegn på at fødslen snart går igang.. måske ikk lige idag men snart  

Anmeld

17. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har termin i dag, og egentlig sker der ikke så meget pånær en par ting, som jeg ikke ved om jeg overfortolker som snarlig tegn på fødsel.

Men here it goes...

Hyppig afføring - har allerede "afleveret" på toilettet 3 gange på 3 timer. Men afføring er hårde, skulle de ikke være hmmm "tyndere"?

Muligvis lidt sivende fostervand - ikke så det drypper i underbukseren, men jeg er våd forneden selv efter at have tørret mig.

Det ser også lidt gennemsigtig hvidligt/lysgråligt ud.

Granitmave af og til, men ingen smertefulde plukveer, allerhøjst lidt ømhed når maven berøres.

Håber nogle af jer genkender tegnene...

Kan godt være tegn.

Men under alle omstændigheder, kan der jo heller ikke være evigheder til 

Ikke nogen slimprop?

Ikke nogen tegnblødning?

HVis jeg var dig, ville jeg gå en lang tur. Ikke noget med at overanstrenge sig, - for der skal være energi tilbage, hvis det går i gang. Mange har succes med at tage ud og shoppe - vade lidt rundt og glo på vinduer, - den slags...
Og så handler det da om at finde din absolut yndlingsmad til i aften, da det måske bliver den sidste aften i et stykke tid, hvor de får mulighed for at spise i ro og mag og nyde maden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.