VIS mig dit koleskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Miamaja

man siger ens koleskab siger en masse om en selv og sin familie!! hvad ligger du inde med i dit koleskab, er alt oko, en blanding , masser af saftevand og cola, altid gront eller ingen grontsager...gaar du op i hvad du kober af madvarer og hvorfor

vis dit koleskab.. her er mitFoto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Miamaja

vi starter fra nederste hylde: Appelsiner, salat og gront, paalaeg, ost, en gallon maelk og juice, oliven, baby mad, og en lille box med oller, en flaske chardonnay, aegg (fritgaende). vi spiser meget mad ser det ud til. vi har altid det propfyldt sidst men ikke mindst altid fuldkornsbrod!

ingen oko varer i denne omgang men naar vi kober oko er det som regel eag, kod og appelsin juice.

Anmeld

28. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Miamaja skriver:

vi starter fra nederste hylde: Appelsiner, salat og gront, paalaeg, ost, en gallon maelk og juice, oliven, baby mad, og en lille box med oller, en flaske chardonnay, aegg (fritgaende). vi spiser meget mad ser det ud til. vi har altid det propfyldt sidst men ikke mindst altid fuldkornsbrod!

ingen oko varer i denne omgang men naar vi kober oko er det som regel eag, kod og appelsin juice.

Hold da helt kæft...i har mad i køleskabet Det er et sjældent syn herhjemme

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hahaha - jeg har en enkelt hylde i fælleskøleskabet... der ligger en halv ost, nogle snackpebre, en liter mælk, en pakke gær, 2 pakker pølse-pålæg og en pakke rugbrød - det er sidst på måneden

Anmeld

28. april 2009

eliasogmor

her er vores køleskab..men det er sidst på mdr..køber efter tilbud, om det er buræg eller fritgående, eller arla eller det billige, går jeg ikke så meget efter det skal være billigt....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2009

Miamaja

eliasogmor skriver:

her er vores køleskab..men det er sidst på mdr..køber efter tilbud, om det er buræg eller fritgående, eller arla eller det billige, går jeg ikke så meget efter det skal være billigt....

ser du har danon yougurter.. mums dem savner jeg

Anmeld

28. april 2009

Miamaja

Rosa skriver:

Hahaha - jeg har en enkelt hylde i fælleskøleskabet... der ligger en halv ost, nogle snackpebre, en liter mælk, en pakke gær, 2 pakker pølse-pålæg og en pakke rugbrød - det er sidst på måneden

dit koeleskab siger vist: fattig studerende

Anmeld

29. april 2009

eliasogmor

Miamaja skriver:

ser du har danon yougurter.. mums dem savner jeg

det er ikke danon men noget frugtmos fra tyskland....

Anmeld

29. april 2009

Mor.sander

Ja, det er så min køleskab...

Anmeld

29. april 2009

Anja

Her er mit .... Det er simpelthen så fjollet en tråd at jeg bliver nødt til at bidrage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.