Av av, hvad tror i det kan være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 
Jeg har meget ondt i lænden fortiden, natten til tirsdag begynder jeg så at få vildt ondt i den ene side af maven, hvis jeg lå på den side hvor det ikke gjorde ondt, gjorde det vildt ondt i den anden side, men hvis jeg lagde mig på den side hvor det gjorde ondt, forsvandt smerten om i ryggen, og hold kæft hvor gjorde det nas.. Den smerte er så kommet og gået lige siden. Er der nogle der ved hvad det kan være?
Det skal lige siges at er gravid og jeg er 29+3 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Uden at vide det... Så tænker jeg at din iskiasnerve sidder i klemme. Sådan havde jeg det nemlig under min graviditet - specielt når jeg skulle sove.

Gør det så ondt, at du faktisk ikke kan vende dig i sengen?

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Det gør hvertfald meget ondt når jeg vender mig.

Anmeld

14. juni 2012

Masig

Sådan har jeg det hver nat... Har også iskiasnerven i klemme i begge sider, om det er den ved jeg ikke. Den giver nemlig også kramper i baller og lår hver morgen...

Men jeg kan ikke ligge på ryggen pga ryg- og lændesmerter, jeg kan ikke ligge på siden særlig længe pga smerter i siden og ja maven kan jeg jo bare slet ikke ligge på, så nætterne er et helvede synes jeg.... Tror desværre bare det skal være sådan...

Prøv at lægge en pude mellem dine ben og en pude under maven når du ligger på siden... Det kan ofte lindre lidt

Jeg tænker smerterne kommer fordi det hele bliver trykket lidt sammen og der jo faktisk ikke rigtigt er plads til det derinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.