Kobberspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Nogle der har erfaring med kobberspiral?

Har hørt at den kan falde ud eller sætte sig op i den ene æggeleder?

Jeg spørger selvfølgelig, da jeg har mistanke om graviditet!

Tænkte egentlig også på.. Dengang jeg fik lagt den op, skriver lægen så noget ned i min journal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej.

Nogle der har erfaring med kobberspiral?

Har hørt at den kan falde ud eller sætte sig op i den ene æggeleder?

Jeg spørger selvfølgelig, da jeg har mistanke om graviditet!

Tænkte egentlig også på.. Dengang jeg fik lagt den op, skriver lægen så noget ned i min journal?

Jeg har også kobber sprial. Og har hørt det samme som dig. Hvis du mistænker graviditet så nup en test eller ring til lægen. Synes jeg har læst et sted at det kan være risikabelt at blive gravid med spiral

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg har også kobber sprial. Og har hørt det samme som dig. Hvis du mistænker graviditet så nup en test eller ring til lægen. Synes jeg har læst et sted at det kan være risikabelt at blive gravid med spiral

Ja lige præcis!

Jeg tænker bare, at hvis nu den f.eks. er faldet ud, så burde det da ikke være skadeligt mere? Så ophører kobberspiralens funktion vel sådan delvist med det samme?

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

Jeg er lavet på en kobber spiral, dog ved jeg ikke om det var fordi den sad forkert, men den blev taget forsigtigt ud og jeg er da her i dag

Opsøg egen læge, hvis du har mange tegn.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg er lavet på en kobber spiral, dog ved jeg ikke om det var fordi den sad forkert, men den blev taget forsigtigt ud og jeg er da her i dag

Opsøg egen læge, hvis du har mange tegn.

Ja det er utroligt det kan lade sig gøre overhovedet. Når man nu ved at sædcellerne faktisk på en måde bliver "dræbt".. Der er bare nogen der er alt for stærke til at slippe igennem

Jeg synes bare det ville være vildt træls overfor min kæreste. Vi ønsker ikke børn lige nu og her, da jeg helst skal være færdig med min uddannelse.

Vi bruger også kondom for en sikkerheds skyld.. Men de hjælper selvfølgelig ikke når de springer..

Anmeld

14. juni 2012

Camilla30

Hvis du er gravid og spiralen sidder der endnu skal du sørge for at få den ud hurtigst muligt, det KAN være skadeligt for både dig og barnet Jeg synes du straks skal gå til lægen med din mistanke! Pøj pøj med det hele - hvad end I ønsker baby eller ej

Anmeld

14. juni 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja det er utroligt det kan lade sig gøre overhovedet. Når man nu ved at sædcellerne faktisk på en måde bliver "dræbt".. Der er bare nogen der er alt for stærke til at slippe igennem

Jeg synes bare det ville være vildt træls overfor min kæreste. Vi ønsker ikke børn lige nu og her, da jeg helst skal være færdig med min uddannelse.

Vi bruger også kondom for en sikkerheds skyld.. Men de hjælper selvfølgelig ikke når de springer..

Jeg stoler heller ikke på nogen præventions form overhovedet, synes det er noget underligt noget, de vil hvad de kan de bebser.

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

MMe

Jeg stoler heller ikke på nogen præventions form overhovedet, synes det er noget underligt noget, de vil hvad de kan de bebser.

de virDet vil de nemlig! Og det er noget sjov noget. men de virker vist størstedelen af det de skal heldigvis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.