Tak piger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Troldemommi

jeg skrev et indlæg igår om at Johanne havde slået sit lille hoved, jeg er så glad for jeres trøstende ord Tak for det, vi har haft en træls nat, vi har skiftes til at gå ind og tjekke hende, men hun har bare sovet trygt hele natten, men hendes mor og far er noget kvæstede :-)

Lige nu sidder Johanne og leger som hun plejer, der er intet at mærke på hende

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

jeg skrev et indlæg igår om at Johanne havde slået sit lille hoved, jeg er så glad for jeres trøstende ord Tak for det, vi har haft en træls nat, vi har skiftes til at gå ind og tjekke hende, men hun har bare sovet trygt hele natten, men hendes mor og far er noget kvæstede :-)

Lige nu sidder Johanne og leger som hun plejer, der er intet at mærke på hende

Monica

ej hvor dejligt at læse at det er gået godt Og det kun er mor og far der har været bekymrede ..   

Anmeld

14. juni 2012

Troldemommi

AalborgPigen skriver:

ej hvor dejligt at læse at det er gået godt Og det kun er mor og far der har været bekymrede ..   

Vi er også meget lettede, men før søren hvor var jeg nervøs, hver gang jeg gik ind til hende tænkte jeg bare, bare hun har det godt, bare hun har det godt....

men nu er jeg meget mere rolig

Monica

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Vi er også meget lettede, men før søren hvor var jeg nervøs, hver gang jeg gik ind til hende tænkte jeg bare, bare hun har det godt, bare hun har det godt....

men nu er jeg meget mere rolig

Monica

Det kan jeg sagtens forstå ! Men godt der ikke skete noget .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.