Kan vandet gå i skyller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

AnnaK89

Eller er det bare muligt at tisse 3 gange indenfor en halv time, hvor der alle gange kommer ret meget?

Det er mig med indlægget om sex også. Det føles bare mega meget som om jeg skal "lave", men der kommer absolut intet når jeg sidder på toilettet. Det gør det faktisk bare værre mht. smerten. Føler det som om hele mit understel bliver revet fra hinanden. Alt gør ondt, hofterne, lænden, skambenet, undermaven (eller hvad man kalder det?), mine lår og røven (føles som et forstuvet haleben). Av av, det er ikke sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

morbibi

AnnaKJ skriver:

Eller er det bare muligt at tisse 3 gange indenfor en halv time, hvor der alle gange kommer ret meget?

Det er mig med indlægget om sex også. Det føles bare mega meget som om jeg skal "lave", men der kommer absolut intet når jeg sidder på toilettet. Det gør det faktisk bare værre mht. smerten. Føler det som om hele mit understel bliver revet fra hinanden. Alt gør ondt, hofterne, lænden, skambenet, undermaven (eller hvad man kalder det?), mine lår og røven (føles som et forstuvet haleben). Av av, det er ikke sjovt!

Altså ja, man kan sagtens tisse 3 gange på en halv time. Men vandet kan sørmer også gå i skyller

Anmeld

14. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

AnnaKJ skriver:

Hvis du har en pressetræng ville jeg da kontakt fg.

Hvis vandet går, går det bare, mindes ikk det føles som om at jeg sku tisse, det løb bare.

Anmeld

14. juni 2012

AnnaK89

morbibi skriver:

Altså ja, man kan sagtens tisse 3 gange på en halv time. Men vandet kan sørmer også gå i skyller

Synes også det ville være underligt hvis vandet gik sådan.
Det gør bare mega ondt lige nu. Især i mine lår
Vil prøve at sove fra det og kan jeg ikke det, så tænker jeg at jeg nok hellere må kontakte FG.

Anmeld

14. juni 2012

AnnaK89

LouiseVous skriver:

Hvis du har en pressetræng ville jeg da kontakt fg.

Hvis vandet går, går det bare, mindes ikk det føles som om at jeg sku tisse, det løb bare.

Ved ikke om det er pressetrang, føler ikke at jeg skal presse - men det føles som om der er noget der presser i underlivet (lidt svært at forklare), men har ingen veer.

Har bare mega ondt i mine lår og min lænd. Men havde sex med min mand for 2 1/2 time siden. Ved ikke om det kan være årsagen? Synes bare det er længe at have så ondt efter.

Anmeld

14. juni 2012

Koen.

Her gik vandet i små skyller indtil jeg fødte

Anmeld

14. juni 2012

babymus77

Ved min den første gik vandet a en gang, og ved den sidste gik det slet ikke!!! Er spændt på din nat hvordan det er gået ?? Om der er sket mere;-)

Anmeld

14. juni 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Ved min den første gik vandet a en gang, og ved den sidste gik det slet ikke!!! Er spændt på din nat hvordan det er gået ?? Om der er sket mere;-)

Det var vist ikke vandet.
Har sovet max 2 timer sammenhængende i nat pga. smerter.
Og jeg har her til morgen stadig meget store smerter i hele underlivet.
Det var bestemt sidste gang sex i denne graviditet. Det er bare ikke så store smerter værd.
Mand har endda været sød at møde lidt senere idag, så han kunne aflevere vores datter, så jeg kunne få lov at blive i sengen og slappe af.
Hold da op en træls nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.