Hjælp..? om udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Mutti2B

For ti min siden da jeg rejste mig fra sofaen kunne jeg mærke at mine bukser blev våde. Kiggede efter og ganske rigtig var der en stor våd plamage i dem. Gik på wc men der kom ikke mere. Jeg troede jeg havde tisset i bukserne men det var altså ikke tis. Det lugtede af kartoffelvand. Nogen der ved hvad det kunne være? Meget vandigt udflåd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mutti2B

Slet ingen

Anmeld

14. juni 2012

AnnaK89

Mutti2B skriver:

For ti min siden da jeg rejste mig fra sofaen kunne jeg mærke at mine bukser blev våde. Kiggede efter og ganske rigtig var der en stor våd plamage i dem. Gik på wc men der kom ikke mere. Jeg troede jeg havde tisset i bukserne men det var altså ikke tis. Det lugtede af kartoffelvand. Nogen der ved hvad det kunne være? Meget vandigt udflåd?

Prøv at tage et bind på - og bliver det tungt indenfor en halv time, så skal du kontakte FG, da det kan være vandet.

Men eller ja, det er meget normalt at have vandligt udflåd

Anmeld

14. juni 2012

Mutti2B

AnnaKJ skriver:

Prøv at tage et bind på - og bliver det tungt indenfor en halv time, så skal du kontakte FG, da det kan være vandet.

Men eller ja, det er meget normalt at have vandligt udflåd

Pyha, håber det er det så for jeg er jo kun 30+0 . Synes bare det var lidt voldsomt at få våde bukser af udflåd

Har taget bind på så for at det er knastørt om en times tid.

Anmeld

14. juni 2012

AnnaB.

Jeg har oplevet præcis det samme for små 3 uger siden - og blev også sådan lidt "hvad sker der her"? Men der skete altså ikke mere, er stadigvæk gravid Har haft "fornøjelsen" et par gange siden. Termin om en uge.

Anmeld

14. juni 2012

Metteris

Jeg tror at jeg har prøvet stort set noget lignende, altså UDEN at være gravid. 

Hvor jeg pludselig bliver i tvivl om hvorvidt jeg nærmest har lavet en sø i trussen. Og jeg kender et par stykker som i hvert fald også kender til det.

Så måske er det bare noget helt normalt

Anmeld

14. juni 2012

Rosengreen

Det du beskiver har jeg haft stort set daglig de sidste par uger  Det er vist meget normalt med øget udflåd især i 3. trimester, så tror ikke du skal have de store bekymringer  Med mindre det selvfølgelig bliver til mere end de små "skyl" som det føles som. 

Anmeld

14. juni 2012

frk andreasen

Mutti2B skriver:

de sidste 6 uger inden jeg fødte min søn (fødte  38+3) gik min slimprop det var sådan noget vandligt noget. det stod på i de 6 uger ik hverdag men jevnligt . fik det afvide af en jdm på fg at det var det så måske er det osse det ved dig

knus tanja 13+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.