Sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har lige hygget lidt, det er ikke noget der sker tit lige nu fordi at det er så besværligt

Men nu presser og trykker det rigtig meget i underlivet. Det gør rigtig ondt.

Jeg er i uge 38.

Oplever i andre det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Det presser altså vildt på lænden, og bagtil (endetarmen/ned mod numsen).
Døjer ikke sådan lige umiddelbart med hård mave og det er først kommet efter sex.

Anmeld

14. juni 2012

BigHope13

Har aldrig været gravid så kan desværre ikke hjælpe men opper den lige i håb om at der er andre som kan.

Anmeld

14. juni 2012

Ditte-3

har også meget ubehag i underlivet og ondt efter sex siste gang han kom op i mig sov jeg to timer på en nat på grund af smerter

Anmeld

14. juni 2012

B&J

det kan sagtens være kraftige plukveer det havde jeg tit under og efter....

håber de er væk

Anmeld

14. juni 2012

Bellas Mor

Hejsa.

Jeg oplever også nogle gange "smerter" i underlivet, efter sex. Jeg er 23 uger henne, og er anden gangs gravid.

I både denne graviditet og i den sidste, oplevede/oplever jeg "smerter", i form af følelsen af at baby trænger nedad og det spænder totalt. Det kan være så irriterende, at den eneste måde jeg kan holde det ud på, er hvis jeg ligger mig i fosterstilling. Det går dog over ca. ½-1 time efter.

Jeg har snakket med lægen om det, og det er ganske normalt.

Så hvis det er sådan du har det, så er der nok ikke noget at være nervøs for

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Bellas Mor skriver:

Hejsa.

Jeg oplever også nogle gange "smerter" i underlivet, efter sex. Jeg er 23 uger henne, og er anden gangs gravid.

I både denne graviditet og i den sidste, oplevede/oplever jeg "smerter", i form af følelsen af at baby trænger nedad og det spænder totalt. Det kan være så irriterende, at den eneste måde jeg kan holde det ud på, er hvis jeg ligger mig i fosterstilling. Det går dog over ca. ½-1 time efter.

Jeg har snakket med lægen om det, og det er ganske normalt.

Så hvis det er sådan du har det, så er der nok ikke noget at være nervøs for

Men det er nu snart 24 timer siden vi havde sex, og jeg har stadig smerter. Det har jeg haft hele dagen og har bare slappet af i min seng.

Anmeld

14. juni 2012

Bellas Mor

Hmm.... Så ville jeg nok ringe til lægen imorgen.

Du har jo mulighed for at ringe og snakke med din læge, om morgenen, mellem 8-9, så kan han vurdere om du skal komme ind.

Er sikker på det ikke er noget, men er nok en idé at få hans mening, så du er på den sikre side?

Håber på det bedste for dig - og sender lige et til dig.

Anmeld

14. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Men det er nu snart 24 timer siden vi havde sex, og jeg har stadig smerter. Det har jeg haft hele dagen og har bare slappet af i min seng.

har du mærket baby inden for de sidste 24 timer?

Anmeld

14. juni 2012

Finn

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.