Så kom han endelig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

kvinde84

Juhuu, jeg har født, og er nu den stolte mor til en stor og stærk dreng

Jeg tog på hospitalet torsdag morgen, for at snakke igangsættelse. De sagde at for så vidt kunne ungen godt ligge nogle dage endnu, fordi der var meget fostervand. Det var nok også grunden til, at jeg ikke havde fået veer endnu, barnet pressede ikke nok nedad. Men siden livmoderhalsen var udslettet og jeg var 3 cm åben, så valgte de at tage vandet. 

Vandet blev taget kl 11.50, og mine plukveer begyndte straks at bide mere og mere.

Kl 14.00 Begynder veerne for alvor

Kl 17:45 Begynder presseveer

Kl 18:11 Kommer vores dejlige søn til verden

Fødslen gik meget hurtigt, men hold KÆFT hvor gør veer nas  Jeg fødte uden smertestillende, og det var også sådan jeg ville have det, så jeg er vel fornøjet

Jeg fik dog en omgang influenza lige efter fødslen (smittet af manden som lå syg inden fødslen), så jeg har været lidt afkræftet, men er nu ved at komme til hægterne igen

Smider nogle billeder ind senere

Ha' det godt så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Miiaah

kvinde84 skriver:

Jeg tog på hospitalet torsdag morgen, for at snakke igangsættelse. De sagde at for så vidt kunne ungen godt ligge nogle dage endnu, fordi der var meget fostervand. Det var nok også grunden til, at jeg ikke havde fået veer endnu, barnet pressede ikke nok nedad. Men siden livmoderhalsen var udslettet og jeg var 3 cm åben, så valgte de at tage vandet. 

Vandet blev taget kl 11.50, og mine plukveer begyndte straks at bide mere og mere.

Fødslen gik meget hurtigt, men hold KÆFT hvor gør veer nas  Jeg fødte uden smertestillende, og det var også sådan jeg ville have det, så jeg er vel fornøjet

Jeg fik dog en omgang influenza lige efter fødslen (smittet af manden som lå syg inden fødslen), så jeg har været lidt afkræftet, men er nu ved at komme til hægterne igen

Ha' det godt så længe

Dejligt! Tillykke med en velskabt lille(eller skal jeg sige stor? ) dreng

Anmeld

14. juni 2012

morbibi

Tillykke

Anmeld

14. juni 2012

babymus77

Stort tillykke med bebsen;-)

Anmeld

14. juni 2012

MariaJ

Sådan! Kæmpestort tillykke med sønnen . Dejligt at han voksede sig stor og stærk indenbords. God bedring med influenzaen, og glæder mig til billeder.

Anmeld

14. juni 2012

brummeline

tillykke med den store dreng

Anmeld

14. juni 2012

CamillaSoefelt

kvinde84 skriver:

Ha' det godt så længe

Stort tillykke med baby

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Stort tillykke med jeres dreng  og tak for FB.

Anmeld

15. juni 2012

kvinde84

Tak for lykkeønsker  Og jeg glemte helt at skrive at bassen var 3950 tung og 56 cm lang

Anmeld

15. juni 2012

MariaJ

kvinde84 skriver:

Tak for lykkeønsker  Og jeg glemte helt at skrive at bassen var 3950 tung og 56 cm lang

Stoooor dreng .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.