Eftermiddagsmad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Mivsen

Hvad får jeres på 7 måneder, at spise om eftermiddagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

lycly

Min datter fik enten frugtmos + en hel banan eller et stykke grovtoast med fx rejeost på. Det vekslede lidt fra dag til dag. Nu kan jeg ikke huske om de må få A38 når de er 7 mdr, men det ville også være en mulighed så, blandet med havregryn eller frugtmos

Anmeld

13. juni 2012

Trine89

indtil nu har Caia (9mdr) fået yoghurt med frugtmos og ymerdrys

men vi er ved at gå over til frugt og andet i den dur. jeg har bl.a lavet frugtstænger til hende

Anmeld

13. juni 2012

Mamalou

Trine89 skriver:

indtil nu har Caia (9mdr) fået yoghurt med frugtmos og ymerdrys

men vi er ved at gå over til frugt og andet i den dur. jeg har bl.a lavet frugtstænger til hende

Hvordan laver du frugtstængerne?

Vh. Louise

Anmeld

13. juni 2012

Valle81

Det kunne have været frugt, yoghurt, en halv rugbrød, en halv bolle, kiks, figwnstang, frugtmos, indmad fra en pølse:0),

Anmeld

13. juni 2012

Trine89

Mamalou skriver:

Hvordan laver du frugtstængerne?

Vh. Louise

Jamen jeg fandet denne side med forskellige ting man kan lave til børn. Det er nummer 3.

http://www.sjovforborn.dk/artikler/syv-soede-slikk erier.asp

Anmeld

13. juni 2012

modesty

Min dreng på 8 mdr. får forskellige former for grøntsagsmos evt. med lidt revet frugt over, og lidt kød i eller ved siden af. Leverpostej, skinke og torskerogn er store hits - jeg sørger for at han får det i bidder og ikke helt most. Har prøvet med kerneløst rugbrød med leverpostej, men jeg syntes sgu det var lidt for bøvlet at det skulle blødes op i mælk og faldt fra hinanden og var klamt ;-) Men måske jeg snart skal til at prøve det igen. 

Anmeld

14. juni 2012

Mamalou

Trine89 skriver:

Jamen jeg fandet denne side med forskellige ting man kan lave til børn. Det er nummer 3.

http://www.sjovforborn.dk/artikler/syv-soede-slikk erier.asp

Takker!

Anmeld

14. juni 2012

Mivsen

Tak synes det nemt blir det samme..

Anmeld

14. juni 2012

Mivsen

Valle81 skriver:

Det kunne have været frugt, yoghurt, en halv rugbrød, en halv bolle, kiks, figwnstang, frugtmos, indmad fra en pølse:0),

Hvordan er det med yoghurt når de er 7 måneder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.