Vi skal først holde barnedåb i oktober, så vi er slet ikke begyndt endnu. Dvs vi har planlagt datoen, så vores familier havde mulighed for at få besked i god tid.Vi regner ikke med at vi skal være så mange. Vi bor jo meget langt væk fra familien, så det er et større projekt (og en stor økonomisk udskrivning) at komme herop. Vi håber at den allernærmeste familie, som bedsteforældrene, kommer. Ellers bliver det nok mest med lokale venner. Sidst holdt vi det ude, og vi satser på at være samme sted igen, hvis de har plads og kan give os en rimelig pris. Detaljerne finder vi ud af senere.
Mht gaveønsker tror jeg, jeg ville foretrække at lade det sive mundtligt, hvis der er noget man ikke er så vild med. Jeg ville selv føle det lidt ordreagtigt, hvis jeg modtog en invitation, hvor der stod...vi ønsker os ikke xxx. Og lige en sidebemærkning i den forbindelse. Hvorfor bruger I ikke bestikket, som I fik til den første? Han skal jo spise. Du må undskylde, hvis du synes det er et nærgående spørgsmål, og behøver selvfølgelig ikke at svare. Jeg har bare indimellem selv givet bestik til barnedåb, netop fordi jeg tænker, at det får man da helt sikkert brug for (og kan også have flere sæt af) i modsætning til fx en sparebøsse o.lign.
Anmeld