Smerter i maven, kan man have det, når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har smerter i min mave, det har varet et par timer nu, det føles ikke som mens-smerter, men det er en konstant smerte, en smerte jeg aldrig har følt før.. Det skal dertil siges, at jeg ikke har spist noget anderledes, end normalt, så jeg mener ikke det kan skyldes det.

Jeg tager ikke p-piller, dog bruger vi kondom, men jeg tror her for 14 dage siden at der var hul i det, sådan føltes det.

Men kan man have så ondt, pga. graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Anonym trådstarter

27 læst, men slet ingen, der svarer

Anmeld

15. juni 2012

NatashaL92

ja du kan godt have så ondt ..

da de livmoder udvider sig .

Anmeld

16. juni 2012

prettybutterfly

Jeg har ihvertfald tit ondt! Er i uge 27. Syntes også jeg bøvser og prutter meget mere end normalt...?

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

ja du kan godt have så ondt ..

da de livmoder udvider sig .

Okay, jamen jeg har ikke fået mens endnu, som jeg skulle have haft igår. Og tog en test i fredags, hvor der kun var 1 streg på

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Jeg har ihvertfald tit ondt! Er i uge 27. Syntes også jeg bøvser og prutter meget mere end normalt...?

Okay, jamen jeg må lige se tiden an, har ikke fået mens endnu, som skulle komme igår (men det kan jo nå at komme)

Anmeld

17. juni 2012

NatashaL92

Anonym skriver:

Okay, jamen jeg har ikke fået mens endnu, som jeg skulle have haft igår. Og tog en test i fredags, hvor der kun var 1 streg på

jeg har skrevet en indlæg der hedder min historie hvor jeg fortæller at lægen kunne ikke se svar de 2 første mdr af min graviditet hvor Jeg ikke vidste jeg var gravid men blev tjekket for en sikkerheds skyld

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

jeg har skrevet en indlæg der hedder min historie hvor jeg fortæller at lægen kunne ikke se svar de 2 første mdr af min graviditet hvor Jeg ikke vidste jeg var gravid men blev tjekket for en sikkerheds skyld

Ja, det har jeg godt læst.

Men nu vil jeg lige se tiden lidt an, hvis jeg skulle være gravid, ville det kun være super

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det har jeg godt læst.

Men nu vil jeg lige se tiden lidt an, hvis jeg skulle være gravid, ville det kun være super

Endnu en negativ test.. Måske er det mine tanker, der gør at mens ikke kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.