søvn om dagen til en på 10-11 md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Alexander&Lærke

Hvor meget sover jeres 10-11 mds børn? Min datter har siden hun blev født forestukket at taget en meget lang formiddags lur på en 2,5-3-4 timer og så en lille time sent på eftermiddagen ved 15 tiden. Disse tider er nu ovre efter hun er begyndt i dp, dp mor og jeg har i 14 forsøgt at vende hende lidt, men det er godt nok svært.... 

Om formiddagen er vi nød til at vække hende efter en time ellers fortsætter hun bare. Hun bliver så puttet igen til middag men de sidste dage har hun bare hun sover 1,5 timer der og hun har været så mega træt om eftermiddagen sikkert fordi hun ikke har sovet så meget som hun plejer, hun sover stadig de 11 t om natten som hun har gjort længe.

Tænker om 1,5 timer er lang tid nok om middagen? Tror godt dp moren vil have hun sover noget mere 2-3 timer. 

Men lad mig høre hvordan jeres sover om dagen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Alexander&Lærke

Slet ingen som vil svare, øv

Anmeld

14. juni 2012

Valle81

Der har mind sovet formiddags lur ca en times tid efter de er vågnet fra natten og sovet ca en time. Og så igen en middags lur omkring 13-13 tiden der har de så sovet 2-3 timer

Anmeld

14. juni 2012

MissMaria

Mette&Alexander skriver:

Hvor meget sover jeres 10-11 mds børn? Min datter har siden hun blev født forestukket at taget en meget lang formiddags lur på en 2,5-3-4 timer og så en lille time sent på eftermiddagen ved 15 tiden. Disse tider er nu ovre efter hun er begyndt i dp, dp mor og jeg har i 14 forsøgt at vende hende lidt, men det er godt nok svært.... 

Om formiddagen er vi nød til at vække hende efter en time ellers fortsætter hun bare. Hun bliver så puttet igen til middag men de sidste dage har hun bare hun sover 1,5 timer der og hun har været så mega træt om eftermiddagen sikkert fordi hun ikke har sovet så meget som hun plejer, hun sover stadig de 11 t om natten som hun har gjort længe.

Tænker om 1,5 timer er lang tid nok om middagen? Tror godt dp moren vil have hun sover noget mere 2-3 timer. 

Men lad mig høre hvordan jeres sover om dagen???

Nu er min dreng godt nok 13 mdr, men han startede i DP da han var 10 mdr, han sover fra 8-9 hos hende og så igen fra 12-15, nogle gange en smule mindre..
Weekenden er et kapitel for sig selv

Anmeld

14. juni 2012

Valle81

Ps, rytmen i dagpleje skal nok ændre sig så hun sover et længere stræk ved middags tid, lige nu er hun bare lidt søvnforvirret

Anmeld

14. juni 2012

Alexander&Lærke

Valle81 skriver:

Ps, rytmen i dagpleje skal nok ændre sig så hun sover et længere stræk ved middags tid, lige nu er hun bare lidt søvnforvirret

Tror du, det håber jeg virkeligt..... For det er da lidt mærkelig pludselig ikke at sove så meget mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.