BlaBlaBla.. og køer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.874 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

butterflyPhoto

Ja i denne uge er vi så på bondegårdsferie og efter mange billeder af datteren og manden, skulle jeg også lige have taget et par billeder til vores værtspar her på gården.

Og det blev så deres køer der blev ofrene

Og så lige et enkelt af min datter der hygger sig på trampolinen, et hvor hun fodrer hesten og et hvor hun leger med de små kaniner <3

Dem af min datter er rene SnapShots  - man skal jo ikke altid være på fotoarbejde bare fordi man har kameraet med

Hilsen Christina       - ButterflyPhoto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

MorDk

Skønne billeder

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

butterflyPhoto skriver:

Ja i denne uge er vi så på bondegårdsferie og efter mange billeder af datteren og manden, skulle jeg også lige have taget et par billeder til vores værtspar her på gården.

Og det blev så deres køer der blev ofrene

Og så lige et enkelt af min datter der hygger sig på trampolinen, et hvor hun fodrer hesten og et hvor hun leger med de små kaniner <3

Dem af min datter er rene SnapShots  - man skal jo ikke altid være på fotoarbejde bare fordi man har kameraet med

Hilsen Christina       - ButterflyPhoto

Det er super gode billeder

Anmeld

13. juni 2012

Dot D

Dejlige billeder....

Elsker køer, så de billeder falder helt i min smag, hi hi. Det med din datter, der hænger i luften er rigtigt godt

Anmeld

13. juni 2012

butterflyPhoto

MorDk skriver:

Skønne billeder

tak 

Anmeld

13. juni 2012

butterflyPhoto

morethanperfect skriver:

Det er super gode billeder

Mange tak skal du have 

Anmeld

13. juni 2012

butterflyPhoto

Dot D skriver:

Dejlige billeder....

Elsker køer, så de billeder falder helt i min smag, hi hi. Det med din datter, der hænger i luften er rigtigt godt

Tak 

Ja køer er rigtig søde - og ja, jeg er også helt vild med det hvor hun hænger i luften og skraldgriner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.