Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der findes måske alt for mange test for børn, og som du selv siger, de er så forskellige og vokser i perioder... Og en mor kan se, om børnene har fået for mange deler og skal spise bedre og dyrke lidt motion eller om de er som de skal...
Eva skriver:I har ret...men det er da sjovt eller skræmmende, at min den ene vejer et kilo for meget og derfor er overvægtig og den anden vejer et kilo for lidt og derfor er han undervægtig...den ene rør sig at for lidt og den anden sidder ikke stille...den ene er vild med kager og den anden tager helst frugt og grønt...gæt hvem der er hvad-smiler
Jeg blev alligevel lidt nysgerrig, men jeg kan ikke lave testen, for man kan ikke måle børn under 2. Jeanne, det var sjovt!
CM skriver:En BMI test på børn, den bruger man vist kun hvis man tydeligt kan se overvægt hos børn, det er det samme med voksne, der bruger man heller ikke BMI til noget førend de er overvægtige/undervægtige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128