Åh det er lige til reklamen..hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Polkaprik

Min datter på 4 år sidder og ser lidt fodbold sammen med farmand og konstatere på et tidspunkt i kampen at det nu kun er det gule hold der mangler at score et mål.... Det gule hold er så dommerne

Jeg kan lige høre det for mig i den der reklame der gør grin med hvor lidt kvinder ved om sport

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Mette.

Polkaprik skriver:

Min datter på 4 år sidder og ser lidt fodbold sammen med farmand og konstatere på et tidspunkt i kampen at det nu kun er det gule hold der mangler at score et mål.... Det gule hold er så dommerne

Jeg kan lige høre det for mig i den der reklame der gør grin med hvor lidt kvinder ved om sport

Haha! Hvor er hun god.

Den passer lige ind i de der oddset-reklamer

Anmeld

13. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mette. skriver:

Haha! Hvor er hun god.

Den passer lige ind i de der oddset-reklamer

Anmeld

13. juni 2012

Camulla

Polkaprik skriver:

Ha ha ha! Tak for et godt grin her på en onsdag aften 

Anmeld

13. juni 2012

Kofoed.

"moar, det var en vildt god kamp, de hvide og røde scorede flere gange, men de gule var godt nok kedelige i dag, ingen mål, men en masse løftet arme" eller noget i den stil

Anmeld

13. juni 2012

Maja_4000

Hahaha .. Hvor er hun sød

Anmeld

13. juni 2012

Gittemor09

Polkaprik skriver:

"mor mor, hvofor bliver de gule ved med at løbe og kigge, de skal da også se at få scoret nogle mål"

det er simpelthen en reklame med krummer i... hvor er det godt...

Anmeld

13. juni 2012

LinLin

Hehe

Anmeld

13. juni 2012

MortilElias2010

Polkaprik skriver:

Det er GENIALT det der (bare for at blive i boldens verden)  Ha ha! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.