Har helt dårlig samvittighed :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

MorDk

Har liiige kværnet 3 x marcipanbrød ( de små) samt 2 x TOMS skildpadder! Kunne simpelthen ikke lade være... og nu må jeg betale prisen! Har hedeture og føler mig rigtig utilpas! Total sukkerchock! Ihhh... men jeg havde det såååå skønt imens jeg proppede munden *S*

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg... bare en måde at komme af med min dårlige samvittighed...

Håber ikke Lillepigen bliver ALT for HYPER!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

KM78

Sukkerchoker lige med her - har kværnet en halv liter vanilleis med jordbær til. Jeg er ret sikker på at hovedpinen kommer om lidt.

Anmeld

13. juni 2012

Tona

KM78 skriver:

Sukkerchoker lige med her - har kværnet en halv liter vanilleis med jordbær til. Jeg er ret sikker på at hovedpinen kommer om lidt.

Heh...jeg åd en hel liter vanilie is i går aftes   Så klamt, men kunne ikke lige styre mig. Fik så også kvalme mærkeligt nok  

Anmeld

13. juni 2012

B&J

puhh det lyder ikke sjovt men smagte sikkert godt og du fik lige løst jaa vi kender det vist alle sammen

sender dig en kæmpe krammer  og håber du snart får det bedre igen og den lille ikke laver alt for meget ballade med alt det sukker

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

Utroligt hvad vi udsætter os selv for når vi godt ved hvordan det ender...

Anmeld

13. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Har liiige kværnet 3 x marcipanbrød ( de små) samt 2 x TOMS skildpadder! Kunne simpelthen ikke lade være... og nu må jeg betale prisen! Har hedeture og føler mig rigtig utilpas! Total sukkerchock! Ihhh... men jeg havde det såååå skønt imens jeg proppede munden *S*

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg... bare en måde at komme af med min dårlige samvittighed...

Håber ikke Lillepigen bliver ALT for HYPER!!

jeg har lige kværnet en halv pose chips med dip  føj siger jeg bare her bagefter

knus tanja 13+5

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

frk andreasen skriver:

jeg har lige kværnet en halv pose chips med dip  føj siger jeg bare her bagefter

knus tanja 13+5

Uhhh i sidste uge gjorde manden og jeg det samme 2 gange... PUHA! Men hold nu op, hvor var de Chips med Dips bare goooooo'e

Anmeld

13. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Uhhh i sidste uge gjorde manden og jeg det samme 2 gange... PUHA! Men hold nu op, hvor var de Chips med Dips bare goooooo'e

gjorde det i går osse og for et par dage siden delte mig og ungerne en hel liter is dvs de fik lidt hver i en skål og jeg spiste resten direkte fra bøtten men altså kan kun give dig ret  det smager skøøønt

Anmeld

13. juni 2012

annecatrine88

frk andreasen skriver:

knus tanja 13+5

Det har jeg også lige gjort..  Puha siger jeg bare.. Nu kan jeg have dårlig samvittighed indtil næste gang jeg får lyst..

Anmeld

13. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha i går aftes blev kærsten sendt på tanken efter en lakrids yankybar og nu han lige sku forbi tanken var han NØD til at køre forbi MCD efter en stor jorbær milkshake ( de ligger ved siden af hinanden ) Han var hjemme kl 21.30 og resten af aftnen havde jeg ondt i maven og halsbrand . Ku ik går hurtig nok med at få det indenbords, men nøj jeg fortrød det bagefter!! 

Og nu har jeg igen lyst til lakrids yankybar og jordbær milkshake.... Så nej jeg lære det nok ik vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.