vand og krampe i ben?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Isaac's mor

Jeg er 40+5 idag og har de sidste to dage fået ret så store ben, det må nok være vand i benene, og nu bliver jeg lidt nervøs for læste lige lidt om det på nettet og det siges at det kan være tegn på svangerskabsforgiftning og at det tit kommer når man nærmer sig termin? Og nu er jeg jo gået over tid, men er det noget jeg skal få tjekket eller er det "for sent"?

Plus har fået sindsyyyygt mange kramper her på det sidste ogs, hver gang jeg går faktisk kommer der en krampe, ret ubehageligt :/ Men tænker det nok må være fordi mine ben er belastet af min vægt, som efterhånden ogs er blevet ret høj.

Men ja... Ved jo vand i kroppen er ret normalt hos gravide, men har ikk fået det før nu såå? Skal jeg være nervøs eller bare ignorere det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Mor til L&S

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg er 40+5 idag og har de sidste to dage fået ret så store ben, det må nok være vand i benene, og nu bliver jeg lidt nervøs for læste lige lidt om det på nettet og det siges at det kan være tegn på svangerskabsforgiftning og at det tit kommer når man nærmer sig termin? Og nu er jeg jo gået over tid, men er det noget jeg skal få tjekket eller er det "for sent"?

Plus har fået sindsyyyygt mange kramper her på det sidste ogs, hver gang jeg går faktisk kommer der en krampe, ret ubehageligt :/ Men tænker det nok må være fordi mine ben er belastet af min vægt, som efterhånden ogs er blevet ret høj.

Men ja... Ved jo vand i kroppen er ret normalt hos gravide, men har ikk fået det før nu såå? Skal jeg være nervøs eller bare ignorere det?

Tror ikk du skal være nervøs, når du er så langt over tid, men vand i kroppen er kun en af symtomerne...

Ellers er det hovedpine, flimmer for øjnene, for højt blodtryk og det viser sig i din urin...

Så vil du tjekkes så kontakt JM eller læge, så de kan tjekke urin og blodtryk.

Hilsen fra en som har haft sf.

Anmeld

13. juni 2012

samantha1986

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg gik tre dage over tiden. Fødte i fredags. I pinsen da det var herre varmt var mine fødder og ben hævet til dobbelt str pga vand. Og jeg var ikke tryg ved det. Men jordmoder holdt øje. Og det var helt naturligt. Så synes ikke du skal være bekymret. Ellers nævn det for din jordmoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.