Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annecatrine88 skriver: Det er helt fantastisk.. Kan også mærke små spark udenpå maven nu, men kæreste har ikke været så meget hjemme, så det er desværre kun mig der har mærket det.. Men glæd dig.. Helt fantastisk..
Det er helt fantastisk.. Kan også mærke små spark udenpå maven nu, men kæreste har ikke været så meget hjemme, så det er desværre kun mig der har mærket det.. Men glæd dig.. Helt fantastisk..
gør jeg os
Sas1990 skriver: det var tidligt, hvor meget kunne du mærke? glæder mig når jeg kan mærke liv
det var tidligt, hvor meget kunne du mærke? glæder mig når jeg kan mærke liv
Jamen jeg mærkede små bitte bobler/puf...
Første gang troede jeg det var luft/mine tarme... MEN jeg er 100% sikker på det var baby. Det var det samme 2 gang. Jeg mærkede det helt nede ved skambenet... i starten....(og dér sidder tarmene ikke)
Sas1990 skriver: Som overskriften siger, hvor begyndte i at mærke liv, første gang i var gravide?.
Som overskriften siger, hvor begyndte i at mærke liv, første gang i var gravide?.
1 gang var det 16 + det var et ordentlig spark lige i blæren men havde mærket nogle bobler et par uger før
MorDk skriver: Jamen jeg mærkede små bitte bobler/puf... Første gang troede jeg det var luft/mine tarme... MEN jeg er 100% sikker på det var baby. Det var det samme 2 gang. Jeg mærkede det helt nede ved skambenet... i starten....(og dér sidder tarmene ikke)
okay dejligt;D
frk andreasen skriver: 1 gang var det 16 + det var et ordentlig spark lige i blæren men havde mærket nogle bobler et par uger før
Jeg mærkede Isabella første gang 17+4 - hun ville lige danse med til Europæisk Melodi Grand Prix
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128