Førstegangs gravid, hvornår begyndte i at mærke liv i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Lullaby

22 uger. Der fik jeg 2 spark. Så gik der 2 uger før der sådan var liv igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Sas1990

annecatrine88 skriver:

Det er helt fantastisk.. Kan også mærke små spark udenpå maven nu, men kæreste har ikke været så meget hjemme, så det er desværre kun mig der har mærket det..  Men glæd dig.. Helt fantastisk..

gør jeg os

Anmeld

13. juni 2012

mortilnoahogmelina

Første gang var det først 22+ ..
HER anden gang var det 18+

Anmeld

13. juni 2012

MorDk

Sas1990 skriver:

det var tidligt, hvor meget kunne du mærke? glæder mig når jeg kan mærke liv

Jamen jeg mærkede små bitte bobler/puf... 

Første gang troede jeg det var luft/mine tarme... MEN jeg er 100% sikker på det var baby. Det var det samme 2 gang. Jeg mærkede det helt nede ved skambenet... i starten....(og dér sidder tarmene ikke)

Anmeld

13. juni 2012

Kløver

Første graviditet lå moderkagen bagud, og mærkede de første bobler i uge 14, anden gang, lå moderkagen mod maven og mærkede først liv i uge 18-19 stykker

Anmeld

13. juni 2012

frk andreasen

Sas1990 skriver:

Som overskriften siger, hvor begyndte i at mærke liv, første gang i var gravide?.

1 gang var det 16 + det var et ordentlig spark lige i blæren men havde mærket nogle bobler et par uger før

Anmeld

13. juni 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Jamen jeg mærkede små bitte bobler/puf... 

Første gang troede jeg det var luft/mine tarme... MEN jeg er 100% sikker på det var baby. Det var det samme 2 gang. Jeg mærkede det helt nede ved skambenet... i starten....(og dér sidder tarmene ikke)

okay dejligt;D

Anmeld

13. juni 2012

Sas1990

frk andreasen skriver:

1 gang var det 16 + det var et ordentlig spark lige i blæren men havde mærket nogle bobler et par uger før

okay dejligt;D

Anmeld

13. juni 2012

LouiseRH

Da jeg ventede Isabella, mærkede jeg liv første gang 20+0, hvor jeg IKKE var i tvivl om at det var hende

Anmeld

13. juni 2012

Clisolka

Sas1990 skriver:

Som overskriften siger, hvor begyndte i at mærke liv, første gang i var gravide?.

Jeg mærkede Isabella første gang 17+4 - hun ville lige danse med til Europæisk Melodi Grand Prix 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.