Når intimbarbering nærmest er umuligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

OktoberMor

Ja, her sidder jeg nu i uge 23+6, det er ikke fordi jeg har fået den helt store mave endnu, men den er der da og den kan bare ikke skubbes ind så jeg kan se min egen (Tissekone).. 

Her står jeg så i badet og bruger 30 MIN på at barbere dernede, plus mine ben og armhuler.. Og jeg har OVERHOVEDET IKKE fået fjernet alle hårene dernede fra, uanset hvilken stilling jeg står i så er det jo umuligt! 

Jeg overvejer at købe noget hjemmevoks, som jeg så kan benytte, for at gøre det lidt nemmere, nogen der har erfaringer med dette, og hvilken slags bruger i så? 

Må man vokse selve intimbehåringen, eller er det kun bikini linie osv man må barbere?  

(OG nej, jeg får ALDRIG min mand til at hjælpe mig med den slags!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

MorDk

Jeg gjorde det da maven var allermest i vejen... jeg satte mig med et spejl foran og en bajle med varm vand ved siden af... Det er røøøv besværligt at være gravid når man gerne vil ordne diverse ting "down there" SUK!

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Ja, her sidder jeg nu i uge 23+6, det er ikke fordi jeg har fået den helt store mave endnu, men den er der da og den kan bare ikke skubbes ind så jeg kan se min egen (Tissekone).. 

Her står jeg så i badet og bruger 30 MIN på at barbere dernede, plus mine ben og armhuler.. Og jeg har OVERHOVEDET IKKE fået fjernet alle hårene dernede fra, uanset hvilken stilling jeg står i så er det jo umuligt! 

Jeg overvejer at købe noget hjemmevoks, som jeg så kan benytte, for at gøre det lidt nemmere, nogen der har erfaringer med dette, og hvilken slags bruger i så? 

Må man vokse selve intimbehåringen, eller er det kun bikini linie osv man må barbere?  

hvis du ikke kan se kan du prøve ved hjælp af et spejl..

men er det problemer med at komme til så ved jeg ikke hvad løsningen ku være

Anmeld

13. juni 2012

Mother-love

Åhhh kan godt huske det. Men fra da jeg var omkring uge 30 opgav jeg at skrabe. Trimmede kun det var nget lettere. Men havde heller ikke sex med kæresten i graviditeten da han ikke brød sig om det. Så jeg havde ikke nogen at skulle være "flot" overfor hihihihi.
Men ville nok anbefale at bruge et spejl ellers mærke sig frem hehe.

Anmeld

13. juni 2012

Humanincubator

Jeg får vokset bikinilinien, når det bliver for slemt, og det kan altså godt anbefales. Men jeg ville ikke gøre det derhjemme.

Jeg kan ikke tåle alm. voks, men lycon er fantastisk, og det er der mange skønhedsklinikker, der bruger.

Anmeld

13. juni 2012

prettybutterfly

Er selv gravid i uge 27 og føler mig bare frem selvom jeg INTET kan se. Ved da godt det ik er så fint som det plejer, men gider altså ik bruge ret meget tid på det,  tager seriøst 2 min "down there" ca hver anden dag. (plus u. arme og ben hvis jeg gider). 30 min lyder helt vildt!!!

Anmeld

13. juni 2012

Humanincubator

men - tjek lige om det er godt at bruge når man er gravid!

Anmeld

13. juni 2012

2babygirls

lillemor92 skriver:

Nu kan jeg ikke se en dyt uden briller på, så her er det på "gefuhl" haha.

Anmeld

13. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er begyndt at tage en lille badeværelses skammel med ind i bruseren, sætter en fod på skamlen og mærker mig frem så godt jeg ka. Det tager noget længer tid og bliver ik helt så pænt som det plejer, men det virker ok!! Bøvel, Bøvel!! Vh stine

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

lillemor92 skriver:

Åh ja... endnu en af de ting man må acceptere at man ikke kan som gravid Jeg selv kan dælme heller ikke længere.. trimmer det jeg kan - men stopper snart, har nemlig læst at man helst ikke skal barbere sig kort tid før fødslen, pga infektionsfare.. og tror jordemødrene på sygehuset ligger øjne til lidt af hvert

Så føl dig frem og overvej når du kommer længere, om det er tiden at stoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.