Den er vild mærkelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
...min krop Over de sidste 3 uger er mine bryster vokset så meget at jeg ikke kan passe mine bher godt nok. De klør og jeg er begyndt at producere mælk. Normalt vil man jo så sige at jeg er gravid...men nej det er jeg ikke. Min mens kom som den skulle i sidste uge, varede de dage den skulle, jeg har ikke andre symptomer og de tre tests jeg har taget var negative. Men alligevel har jeg mælk Fatter bare ikke en bjælde. Jeg har fået en tid ved lægen i næste uge, for den produktion skal bare stoppes. Jøsses det er belastende at have 4 patter hver gang jeg bukker mig Har nogen et bud på hvad f***** der sker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

4xGreve

Du kan evt. være gravid uden for livmoderen, der får man også normal mens. + man ikke kan se det på en hjemme test (sådan mener jeg ihvertfald det er, gik i skole med en i 8 klasse der først fandt ud af at hun var gravid det hun var 6 måneder henne og barnet sparket mm. hun troede bare hun blev tyk fordi hun var begyndte at spise mere...
Men det kan også godt være det er en skrøne

Anmeld

28. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Jeanne skriver:

...min krop Over de sidste 3 uger er mine bryster vokset så meget at jeg ikke kan passe mine bher godt nok. De klør og jeg er begyndt at producere mælk. Normalt vil man jo så sige at jeg er gravid...men nej det er jeg ikke. Min mens kom som den skulle i sidste uge, varede de dage den skulle, jeg har ikke andre symptomer og de tre tests jeg har taget var negative. Men alligevel har jeg mælk Fatter bare ikke en bjælde. Jeg har fået en tid ved lægen i næste uge, for den produktion skal bare stoppes. Jøsses det er belastende at have 4 patter hver gang jeg bukker mig Har nogen et bud på hvad f***** der sker?

det kan også være at du vil være gravid, og du vil det så meget at din krop tror du er det...
mener hjemme test er lige så sikre som lægens, det siger min læge.. en blodprøve er det sikreste..

Anmeld

28. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
karina22 skriver:

det kan også være at du vil være gravid, og du vil det så meget at din krop tror du er det...
mener hjemme test er lige så sikre som lægens, det siger min læge.. en blodprøve er det sikreste..

Nej så skal det være ubevidst, for jeg har spiral og skal ikke have en mere foreløbigt

Anmeld

28. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
WiitrioeN skriver:

Du kan evt. være gravid uden for livmoderen, der får man også normal mens. + man ikke kan se det på en hjemme test (sådan mener jeg ihvertfald det er, gik i skole med en i 8 klasse der først fandt ud af at hun var gravid det hun var 6 måneder henne og barnet sparket mm. hun troede bare hun blev tyk fordi hun var begyndte at spise mere...

Det er vist en and (håber jeg)

Anmeld

28. april 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

Det er vist en and (håber jeg)

fortael lige naar du har vaeret ved laegen ikke?? meget nysgerrig

Anmeld

28. april 2009

Loggidut

WiitrioeN skriver:

Altså....det behøver det nu ikke at være, for jeg var mellem 25 og 27 uger henne da jeg fandt ud af jeg ventede den mindste, jeg har født 3 gange før, ønskede mig en efternøler, og vi havde knoklet for hun skulle blive en del af vores liv, jeg havde lagt p-pillerne, og min mens blev aldrig rigtig stabil, så jeg havde sagt til Michael at det med at få en efternøler nok ikke blev, eftersom jeg faktisk troede jeg nok var i gang med en tidlig overgangsalder.
Jeg styrtblødte hver anden månede, og arbejdede som jeg plejede, jeg gik på et tidspunkt i gang med en slankekur, da jeg nok mente jeg blev lidt rumle tyk, men jeg tabte mig bare ikke, jeg snakker så med en veninde om at jeg ikke rigtig kunne tåle bananer mere, da min mave gik amok hver eneste gang jeg spiste dem, og hun siger så, tag en test!

og så var den positiv... selv om jeg styrtblødte!

Jeg nåede at være gravid i 11 uger, da den bette er født ca. 4 uger for tidligt.

Blødningen stammede fra en lille moderkageløsning, p.g.a. mit hårde job, jeg havde så bare fejlbedømt det og troede det var en uregelmæssig mens. Jeg har slet ikke lagt mærke til de symtomer der var på en graviditet!

så det kan altså ske...

Anmeld

28. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Jeanne skriver:

Nej så skal det være ubevidst, for jeg har spiral og skal ikke have en mere foreløbigt

hmmm... min mor har været gravid 2 gange med spiral...men din mens kommer jo og negativ test... hmmm mærkeligt... håber lægen kan give dit et svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.